Vilken bank för ett aktiebolag?

52
Hej!

Skall starta upp ett aktiebolag men vet inte vilken bank jag skall välja. Fördel om dom kan erbjuda flera tjänster för företagare, så som fakturering, program med mera.

Någon som kan rekomendera en bank och motivera varför?

MVH
Hansen
8
Swedbank har alltid vart ett bra val för mig.. och för många andra åxå, dom har bra avtal och till låga kostnader,,
40
Gå runt på alla banker med en lista på vad som är viktigt för dig. Be banken ge dig ett pris och villkor på allt. GÅ sedan igenom förslagen och välj det bästa. [br][br]För mig var det Swedbank som fungerade bäst, haft dem i 9 år och det fungerar bra!
[B]Beställ Exklusiva Visitkort[/B]
www.visitkortexperten.se
12
De flesta storbanker ger säkert bra stöd. Jag har Swedbank senaste tiden och den funkar bra. Viktigt att ha en bra kontaktperson som är kunnnig och ger snabb service. Kolla med 2 3 st och jämför priser samt vilken bank som ger bäst intryck. Har du ett litet företag kan det vara bra att ha ett mindre bankkontor så du är relativt viktig för dem. Hos ett stort bakkontor kanske man inte alltid får samma attention.[br][br]// M[br]
Jobbar med hlr

Du måste vara inloggad för att kunna skriva i forumet. för att registrera dig som medlem.