Telefoni

47
Någon som vet ett vettigt företag för mobil, adsl och fast telefon? Söker någon med bra kundtjänst som riktar sig till företag och gärna där man kan ringa från fasta telefon till företagets gratis så man kan använda vidarekoppling.
Hittade Ventelo, de var riktigt bra att prata med, svarade direkt och läste inte från något manus (oj vad stora krav man har på telebolag..) men de hade inte gratis fast till mobil.

Fler tips på vettiga företag?
23
5
Skicka ett mail med dina behov så kontaktar jag dig. skicka gärna även ditt nummer. har mycket erfarenhet av det ämnet. [email protected]
40
Varför ska du ha fast telefon? Det är ju 90 talet. Idag jobbar man med mobilen och ett fast nummer kopplat dit så att man kan jobba oavsett om man finns på plats eller inte. Skaffa mobila växel så har du allt. Jag använder Tele2 lösning sedan 4-5 år och är mycket nöjd.
[B]Beställ Exklusiva Visitkort[/B]
www.visitkortexperten.se
47
För att ute på landet är det fortfarande 90-tal och opålitlig mottagning, sen är adsl ett måste. Tele2 går förresten totalt bort, vet att de har bra priser och så men både jag och min bror har haft stora problem med dem. Problem som det är värt en hel del att slippa.
8
Det finns ju en rad operatörer som använder sig av Telias nät.[br][br]Fast jag känner inte till någon som har fastpris till mobil från fast.[br][br]Har du kollat på IP-telefoni?[br]
6
Vi jobbar med iptelefoni.[br]Skriver om det öppet så ingen tror att jag försöker göra smygreklam.[br][br]Vi är distributör av telefonväxlar som alla kan hantera IP (SIP/VOIP mm). Vi har många återförsäljare av våra två stora iptelefoni plattformar, [url=http://www.nortechtelecom.se/ip-telefonvaxlar/panasonic/]Panasonic[/url] och [url=http://www.mitel.se]Mitel[/url]. [br][br]Tveka inte att kontakta oss [br]08-50169000 om du inte löst din telefoni situation redan.[br][br]mvh Nortech Telecom[br]
35
Ingen som har Skype?[br]Funderar på att satsa på Skype för företag, någon som har det och kan berätta hur det funkar. Är överföringen osäker? Behöver man speciellt dyra head sets? Är det värt priset eller ska man hellre ha ett mobilabonnemang med obegränsade samtal? Annat?

Du måste vara inloggad för att kunna skriva i forumet. för att registrera dig som medlem.