Söker affärspartner till globalt företag

3
Hej,

Har en affärsidé och behöver en affärspartner för att genomföra. Kommer tyvärr/självklart inte avslöja idén här men det handlar om business to business to customer, internationella relationer/samarbeten, tjänst som förmedlar produkt mellan operatör och kund. Största del i början kommer vara att bygga en hemsida som sedan ska kunna utvecklas och expandera parallellt med att företaget går in i fler marknader internationellt. Samt marknadsföring, fördelaktigt någon form av lågkostnad/gratis marknadsföring för att testa marknaderna innan en satsning görs.

Intresserad?

Hör av dig så berättar jag gärna mer.

Tack på förhand för visad respekt och seriösa intressenter
Anonym
Hej Gustav, det låter spännande! Hör gärna av dig till mig på [email protected] Jag driver sedan ett halvår tillbaka ett eget företag mestadels online, där jag importerar en produkt från Holland till Sverige och säljer online på den svenska marknanden. Jag är bosatt i Amsterdam. Skulle gärna gå in i något nytt också, då det företag jag har nu inte kräver 100 % av min tid. (har ett "vanligt" jobb också som är väldigt lugnt så jag har verkligen tid över). Ser fram emot att höra av dig!
1
Hejsan Gustav, jag vill gärna höra mer. Är absolut driven och öppen för förslag.(Har bred kontak nät ;) ) Hur kan man kontakta dig?

Du måste vara inloggad för att kunna skriva i forumet. för att registrera dig som medlem.