Starta eget som frilansare

4
Hej

Jag funderar på att börja jobba som frilansare. Just nu är mitt yrkesliv ett enda kaos med utbrändhet och en arbetsmiljö som är allt annat än bra. Måste göra en förändring och det snarast..
Behöver tips och idéer på hur jag startat. Vad det är som gäller osv. Hur får jag sponsorer/kunder? Vad tjänar jag mer pengar på som frilansare? . Ja frågorna är många och jag har mycket jag vill ha svar på. Börjar här och ser vart detta leder till. Områden jag kan tänka mig att jobba med är fotografering, fest/bröllopsfixare. Är en kreativ person som gärna vill göra något med min kreativa kunskaper. Tack på förhand
Lustlife
Paul Hansson
Hej hej hallå, Spännande - bestämde mig själv, för några år sedan, att köra på som frilansare. Jobbar främst med SEO för olika klienter som jag kommit i kontakt med via diverse sidor för oss frilansare. Är dock osäker om jag får nämna några sidor här. Fotografering är absolut något du skulle kunna dra nytta av och jobba med. Hur har det gått för dig?
2
1
Hej, jag har jobbat som frilansare nu som skribent i ca 1 år och det har faktiskt gått bra! Inte dragit in stora pengar dock men jag har kunnat leva bra och kunna jobbat vart jag vill i världen. Så att du vill jobba som frilansare kan jag verkligen rekommendera, de är en sån frihet! Jag hittade en bra artikel från denna sajt med titeln "[url=https://www.econello.com/sv/2018/04/24/25-tips-for-att-starta-eget-foretag/]25 tips som vill starta eget[/url]" Finns annars andra intressanta artiklar "tjäna pengar online" osv.

Du måste vara inloggad för att kunna skriva i forumet. för att registrera dig som medlem.