hur göra som mellanhand?

0
hej min fråga kanske är konstig,vill bli återförsäljare,men behöver mycket mycket större kapital än jag har möjlighet till,kan man då agera mellanhand mellan två kapitalstarka bolag,
kanske få nån % från säljaren,då han sköter dibustriering från annat eu land till sverige?
367
46
Hej Dejan! Återförsäljare indikerar att du bör vara skicklig säljare. Du nämner "större kapital" vilket jag tolkar som att du egentligen vill köpa in varor som du vill sälja vidare. Istället vill du göra ett avtal med ett företag om att sälja deras varor? Då är ju s.k. affiliate-avtal en väg att gå som inte kräver några inköp - men du måste stå för säljarbetet och det kan ju kosta för både annonsering och innebära fysiskt abete = Ringa,mejla, besöka. (kostar ju ingenting att prova) Då har du inkomst - % på försäljning - som står i proportion till hur du lyckas i säljarbetet. Imre redaktuellt
Redaktuellt
7
Låter som det är Dropshipping du vill hålla på med: https://skapawebbkraft.se/starta-webbutik/dropshipping-sverige/

Du måste vara inloggad för att kunna skriva i forumet. för att registrera dig som medlem.