Hemsidor från 1695:- (Max 5 undersidor)

55
17
Just nu har jag tid över för fler projekt och kör en kampanj.. Vad sägs om en hemsida med max 5 undersidor för 1695 kr?.. Jag tillverkar banners, Headers och givetvis hemsidor, samt att jag lägger upp kompletta webbutiker från 2895 kr.

Kika in på sidan min för mer information:
http://www.trendbutiker.se

Mvh
Daniel Johansson
www.trendbutiker.se www.flash24.se www.webstarmedia.se
55
17
Har nu lagt upp en liten sida där allting kostar 395 kronor per styck. Sidan kommer att uppdateras allteftersom.. Jag kommer att uppdatera sidan och även göra om den för en bättre överblick när jag får lite mer tid över. Tanken med sidan är att allting som jag lägger upp där går att köpa loss för 395kr. Jag ändrar givetvis till kundernas texter och länkadresser samt ändrar färg på vissa av produkterna..[br][br]Det finns allt från banners, flashtexter, menyer osv.. Kika in på sidan www.395kr.se för en bättre överblick..[br][br]Spara gärna sidan bland dina favoriter för det kommer att vara värt det..[br][br]Mvh[br]Daniel[br][br]
www.trendbutiker.se www.flash24.se www.webstarmedia.se
117
Hej "Sweden", försökte titta på din sida 395kr.se men jag får ett felmeddelande när jag kommer dit? Har du inte tjänsten kvar? /Johan
64
11
[quote="Johan Kuylenstierna" post=42407]Hej "Sweden", försökte titta på din sida 395kr.se men jag får ett felmeddelande när jag kommer dit? Har du inte tjänsten kvar? /Johan[/quote] x 2

Du måste vara inloggad för att kunna skriva i forumet. för att registrera dig som medlem.