Behöver du hjälp med hemsida?

35
Vill du har hjälp med hemsida? Har du en hemsida du vill ha hjälp med eller vill du köpa hemsida till ditt företag? Enkelsidan hjälper dig med din hemsida. Jag som driver Enkelsidan Webbdesign heter Samuel Liljekvist och jag arbetar med att bygga hemsida med Wordpress, Joomla eller vanlig HTML och CSS.

Idén med min webbyrå är att det ska vara enkelt och snabbt att få hjälp med hemsidan. När jag producerar en hemsida åt en kund så utbildar jag kunden i hur man själv kan uppdatera hemsidan. Vill man inte sköta om hemsidan själv kan man anlita mig som webmaster och då tar jag hand om uppdateringar av hemsidan. Det är bara att ringa eller skicka ett mejl så genomför jag ändringar och uppdateringar av din hemsida.

Det kan ofta löna sig att anlita webmaster eftersom du då får tid att ägna dig åt det som ditt företag gör, istället för att sitta och knåpa med hemsidan. Tiden är det mest värdefulla man har som företagare. Felet som många gör är att de tänker att det blir billigare att göra hemsidan själv. Då tänker man inte på vad man hade kunnat göra istället under alla de timmar man lägger ner på att bygga hemsida.

Resultatet om man bygger sin egen hemsida blir oftast inte så bra om man skapar sin egen hemsida, som när man anlitar en webdesigner.

Välkommen att kontakta Enkelsidan Webbdesign om du vill ha hjälp med hemsida!

Du måste vara inloggad för att kunna skriva i forumet. för att registrera dig som medlem.