En plats att sälja sina hemmagjorda smycken

6
Många duktiga kreatörer där ute gör otroligt vackra handgjorda smycken som inte kommer längre än till privatanvändning eller bloggförsäljning. Vi stödjer hemmaentreprenörer och har flera gånger suttit i samma båt när det kommer till att marknadsföra sig och kämpa med försäljningen!

Därför har vi lanserat en ny tjänst, Creatista, där hemmatillverkare kan sälja sina hemmagjorda smycken online och få tillgång till alla verktyg som en riktig smyckebutik online har!

Några av fördelarna med tjänsten:

1. Du får gratis marknadsföring

2. Du lagerhåller dina smycken, allting sköts via nätet.

3. Du och dina kunder får alla funktioner som finns hos en vanlig e-butik, ”dela på Facebook”, ”lägg till önskelista”, rabattkoder och mycket mer.

Är du intresserad eller känner någon som tillverkar sina smycken och vill sälja dem, besök oss på Creatista

Lycka till och ge aldrig upp!
Unika smycken online - www.madlady.se Import från Kina - www.chimpex.se
31
Vad bra! Precis vad jag behöver för att nå ut mer.
packa lätt - packa rätt
http://www.m-kylli-emballage.se
6
Vad roligt att du tyckte att det passade dig! Vi är hela tiden på jakt efter nya Creatistor så skicka iväg ett mail till oss ([email protected]) med några bilder på dina handgjorda smycken. Det är väldigt enkelt att börja sälja sina smycken hos oss, så jag väntar på ditt mail. :)
Unika smycken online - www.madlady.se Import från Kina - www.chimpex.se
31
Såg att min stil kanske inte är som er, chansar ändå. Ska bara få till foton. Spred till min systerdotter också som gör lite tuffare örhängen. Måste de vara 18? Hon är 17
packa lätt - packa rätt
http://www.m-kylli-emballage.se
6
Är man under 18 år så behöver vi har föräldrarnas godkännande. Be henne skicka ett email till oss med lite bilder. :)
Unika smycken online - www.madlady.se Import från Kina - www.chimpex.se
1
gud vad roligt att hamnade hit igen att hittade er .. ska maile till er min facebook sida och länk ..hoppas att få svar snart ... mvh aune från aunesgemstone
aune
1
Hej. Finns fortfarande creatista?

Du måste vara inloggad för att kunna skriva i forumet. för att registrera dig som medlem.