Söker uppdragsgivare till callcenter

4
Hej!
Mitt namn är Anders Johansson.
Tillsammans med en kollega till mig drar vi nu igång call24.
Nu söker vi med ljus och lykta efter en bra uppdragsgivare.
Då vi startar smått är mindre uppdrag av intresse.

Kontakta mig gärna på
[email protected]

Mvh Anders
117
Vad exakt är det ni kan erbjuda för tjänster?
4
Det vi tänker oss är försäljning, marknadsundersökningar. Mvh
117
Jag är intresserad av hjälp med försäljning, men jag har inte direkt nån budget för det. Finns det möjlighet för er att jobba på provosion?
4
Det beror på vad för produkter vi skall sälja, maila gärna och berätta lite mer. [email protected] Mvh
117
Det är en tjänst ni i så fall skall sälja. Jag jobbar med sökmotoroptimering och skulle behöva hjälp med att få kunder till detta. Priserna startar på 200:- per månad för en URL och 1 sökord, sen lägger jag på 100:- per sökord och månad. Ex: www.dinhemsida.se + sökord1 + sökord2 + sökord3 = 400:-/månad Vad tror du om det?
4
Det verkar fungera. Sökte på "sökmotoroptimering" och hittade din sida. =) I huvudsak försäljning mot företag då alltså. Vilken provision talar vi om isf?
117
Hmm, det är ju det som är så svårt... båda vill vu ju tjäna pengar på det och eftersom det inte är så höga summor så är det svårt för mig att säga. Vad är brukligt i dessa situationer? Vad skulle kännas rimligt för er?
2
Hej. Behöver du hjälp får du gärna ringa mig på 072-3089739. Jag har jobbat med telefonen som arbetsredskap i 16 år (tror det är mer) Jag har arbetat som säljchef på Cancer & trafikskadades riksförbund. Jag räknar det inte som en stor merit men att hålla fart i 11-24 säljare per kväll och få dom att förstå att varje nej leder snabbare till ett ja och att försäljningen börjar när kunden säger nej eller låter som om hon är på väg mot ett nej. Har jobbat som säljchef på tidningarna Fritid i Sverige och Miljö i Sverige, som då ägdes av kommuntryck. Jag är handikappad och sitter i rullstol men det är "bara" vänster ben som är amputerat tre gånger och jag jobbar på att försöka komma upp på protes och kryckor, men jag har såna problem med värk så det är svårt. Jag har ett telemarketing företag (Enskild) och du kan ge mig hur mycket jobb du vill, säger detta tyst! jag gör det mest för att ha något att göra, så jag fakturerar "lågbudget" Ring mig snarast dygnet runt 072- 308 97 39. Vänligen Hasses.Eu Hans Åhman
117
Hej Hans! Trist att höra om ditt handikapp, hoppas verkligen att du kan komma upp på kryckor och protes snart! Ska bort i ca 14 dagar nu men kommer ta kontakt med dig sen. Skulle jag inte göra det så får du gärna påminna mig om dina tjänster!
2
Hej, Anders! Jag är sälj chef på ett företag som är etablerat i Stockholm och Malta. Vi säljer väldigt enkla säkerhetstjänster till privatpersoner och är ute efter nån som vill sälja vår produkt. Hör gärna av dig till min mail, [email protected] MVH: Ahmed Ali www.kronanltd.se

Du måste vara inloggad för att kunna skriva i forumet. för att registrera dig som medlem.