SEO / Sökmotoroptimering från 100:- per månad!

117
OBS!!! *** ERBJUDANDET GÄLLER INTE LÄNGRE ***

Anlita oss för sökmotoroptimering av din webbsida, vi klarar flera sökord och webbsidor och rapporterar kontinuerligt hur dina sökord rankar i både google, yahoo och bing.
64
11
Vore intressant att veta vad som ingår i dessa 100:- /mån med tanke på att jag vet hur mycket jobb det innebär med SEO :)
117
Hej! Ursäkta det sena svaret... detta gäller inte alls längre utan jag körde det som en introduktionskampanj för att komma igång. Nu tar jag från 300:- per månad och då ingår en URL och ett sökord, sen tillkommer 150:- per URL och sökord om man vill ha fler :) SEO är ju lite tidskrävande...
73
Har du några referenser på ditt jobb? några bevis att ditt jobb genererar resultat ? MVH Jonas
Jonas
117
Det har jag absolut! Gå in på min webbsida så har jag referenser där! http://www.seogruppen.com/sokmotoroptimering-analys/referenser/ Som sagt, priserna börjar på 300:- per månad, vilket är billigt. Rapportering för hur sökord rankar ingår. / Johan
64
11
Tänkte det :) Annars hade jag antagligen anlitat dig även om jag själv håller på med SEO. Då hade jag för en billig peng fått mer fritid :) Sökmotoroptimering bör/ska/får man inte underskatta! Kan varmt rekommendera en app som heter "SEO Ranking". Den gör inte jobbet åt dig men ger håller dig uppdaterad och motiverad i detta tidskrävande men nödvändiga arbete!

Du måste vara inloggad för att kunna skriva i forumet. för att registrera dig som medlem.