Hemsidor i lättanvänt CMS - specialdesignade enligt dina behov

7
ELEFANT Webb gör användarvänliga hemsidor som utformas för att stämma för din målgrupp och med ditt företags grafiska profil.

Din hemsida utformas i ett av världens mest använda CMS, Joomla. Det vann 1:a pris för bästa Open Source-CMS 2011. Open Source innebär öppen källkod och medför att det är helt kostnadsfritt att använda. Inga licenser eller månadskostnader el dyl.

Du kan själv enkelt uppdatera din hemsida direkt i webbläsaren. Det här webbpubliceringssystemet är skalbart - du kan alltså starta med en mycket enkel hemsida och bygga till när det behövs!

2 månaders fri support ingår.

Beställer du före den 31 januari så får du en Nyhetsbrevsfunktion på köpet! Du kan då dels spara miljön och göra egna utskick i snygga mail, som designas så de överenssstämmer med din hemsida.

Kontakta www.elefantwebb.se idag!
Madelaine Larsson, ELEFANT Webb www.elefantwebb.se [email protected]
119
För att inte hamna i en tråkig situation rekommenderar jag dig att inte använda ordet "gratis" i din marknadsföring. Gratis innebär (enligt marknadsföringslagen) att något är helt utan kostnad [b]och motprestation[/b]. Det innebär att någon kan beställa enbart de där 2 månaders gratis support som du erbjuder. Man får inte villkora att det enbart gäller om man beställer något annat. Det är bättre att använda "utan extra kostnad" eller "på köpet". I all välmening! /Peter
peterkorkala.se - godis24.se, japanfakta.se, faktabank.se. Håller på att starta upp e-handel på godis24.se
7
Tackar! Det kände jag inte till, men vad bra att få veta! :)
Madelaine Larsson, ELEFANT Webb www.elefantwebb.se [email protected]
25
Trevlig blogg.
Tony S www.varmlandbusiness.se [email protected]
7
Kul att höra! Och vad skoj att du gillade på Fb, tack så mycket!
Madelaine Larsson, ELEFANT Webb www.elefantwebb.se [email protected]
117
Mycket snygg hemsida också! Har mailat en fråga till er via webbplatsen. /Johan
7
Roligt att du gillade den! Jag har svarat på ditt mail!
Madelaine Larsson, ELEFANT Webb www.elefantwebb.se [email protected]

Du måste vara inloggad för att kunna skriva i forumet. för att registrera dig som medlem.