Godis24.se - ny webbshop

119
Jag har väldigt länge funderat på att sälja godis/godsaker/drycker i en eller annan form. Nu har jag hittat en anledning att testa en webbshop för godis:

www.godis24.se

Även om webbshopen nu är öppen så är det fortfarande ett test för mig. Jag har bara en enda produkt i shopen och det är Marabou BLACK, en Limited Edition chokladkaka från Marabou som börjar bli svår att få tag på. Jag kom över ett parti och nu tänkte jag alltså prova på lite e-handel. 🙂

Jag har valt att "sponsra" frakten en del, så jag satte en konstant fraktkostnad på 39 kr inkl. moms, oavsett orderstorlek.

Som webbshoppsystem använder jag PrestaShop, och som betalningsförmedlare (kort och internetbank) använder jag Payson.

Ska bli kul att testa, jag hoppas kunna köra vidare med godis/drycker i någon form efter detta test. Ni är välkomna med frågor och/eller kritik till mig!

Mvh
Peter
peterkorkala.se - godis24.se, japanfakta.se, faktabank.se. Håller på att starta upp e-handel på godis24.se

Du måste vara inloggad för att kunna skriva i forumet. för att registrera dig som medlem.