Vinstdrivande sajter till salu

7
Listar nu här några objekt vi försöka sälja av innan jul.

Rikframtid.se
Inkomst ca 2000-3000kr aktiva per månad. Ökar hela tiden. November var inkomsten 4000kr.
Går ju att fylla på med mer saker här, tex olika whitelabel-saker.
Säljes för 30 000

Billigtmobiltbredband.nu
Inkomst ca 2000kr per månad
Säljes för 25 000 plus moms

Nyaoutfits.se
Inkomst 1000-4000kr per månad.
Säljes för 22 000kr

Iphonefaq.se
1000-3000kr per månad.
Dropshipping. Går lägga till fler produkter. Skickas från utlandet.
22 000 SEK

Gemenskap.com
En produkt där man kan skapa sina egna communityn. Sidan har i dag inga inkomster men har 3500 medlemmar som ingår.
Produkten är egenproducerad.
Kom med bud

Bespotted.se
Säljer FB-likes.
Inkomst 10-15 000 SEK efter skatt per månad
Säljes för 150 000 SEK


Sen har jag ytterligare en gäng större sidor för 200 000kr + som jag inte vill lägga ut här. Så vill ni köpa eller sälja en sida via mig skicka ett PM eller skriv till [email protected]
640
5
Hej! Vill inte färdärva din tråd men snyltar du inte på någon annans varumärke med Iphonefaq.se? Trist om någon köper en sida, bygger upp den och måste lägga ner den 10 minuter efter att Apple's advokater hört av sig :o Kanske har jag fel så rätta mig gärna i så fall. MVH R
7
Hej! Ingen fara. Det finns mängder med sajter som har ordet iphone i sig. Te.x iphonebutiken.se osv. Så ingen fara :)
640
5
Hej, Hitta detta: [quote]10. Use Of Apple Trademarks, Logos, etc. You agree to follow Apple’s Guidelines For Using Apple Trademarks and Copyrights as published on Apple’s website at www.apple.com/legal/guidelinesfor3rdparties.html and as may be modified from time to time. You agree not to use the marks “Apple,” the Apple Logo, “iPhone,” “iPod touch” or any other marks belonging or licensed to Apple in any way except as expressly authorized in writing by Apple in each instance. You agree that all goodwill arising out of your authorized use of Apple’s marks shall inure to the benefit of and belong to Apple.[/quote] Dom kan med andra ord släcka sajten så fort dom känner för det. MVH R
7
Hm, tror nog ändå det är riskfritt. Finns som sagt mängder av iphonebutiker med iphone i namnet som går bra.

Du måste vara inloggad för att kunna skriva i forumet. för att registrera dig som medlem.