SEO till Webbyrårer - samt fria sökordsanalyser till företag.

6
Vi erbjuder hjälp med SEO till webbyrårer och SMB kunder. Allt från sökordsanalyser, ONPAGE till abonnerande av länkar. Maila mig för en chans för att utöka er portfölj och er produkt till era kunder.

Eller behöver ni som företagare hjälp att bli en stjärna på Google ?

Vi jobbar idag med några av Sveriges mest etablerade byråer.

[email protected]
Condico group of Sweden - är ett renodlat B2B företag, vår strategi är att skapa affärsmöjligheter till andra företag som har tjänst eller produkt som de vill få ut på marknaden. www.condico.se
207
3
Finns det någon indikation på certifikat någonstans som jag inte ser?
6
Hejsan. Vilka slags certifikat är det du menar eller vill ha indikationer på? Vi har c.a 10 års sammanlagd erfarenhet av SEO , SEM samt SEM och en 97 % återköpsgrad på våra så ser vi det som det bästa certifikatet. Du kan tyvärr inte få något certifikat på SEO från Google då dem själva enbart satsar på adwords. Dock så har vi följande: Certified reseller adwords, Certified Analytics Proffessional
Condico group of Sweden - är ett renodlat B2B företag, vår strategi är att skapa affärsmöjligheter till andra företag som har tjänst eller produkt som de vill få ut på marknaden. www.condico.se
207
3
Ok, bra. Erfarenhet kan alla ha mer eller mindre. Erfarenhet i all ära men det klingar bättre om något relaterat betyg, intyg eller certifikat finns. Hittade ingen sådan info på sajten, eller missade jag det? Annars bör det framhävas.

Du måste vara inloggad för att kunna skriva i forumet. för att registrera dig som medlem.