Söker sammarbetspartner för produktutveckling

9
3
Hej alla!
Jag har en företagsidé som går ut på att utveckla en befintlig hygienprodukt men i nytt utförande med fokus på snygg design och förpackning. Jag har kommit en liten bit på vägen med affärsplan, research och kontakt med leverantörer men skulle vilja ha en sammarbetsparner för att kunna snabba upp processen samt att ha någon att bolla idéer med. Det är bra om du har ett intresse för design, inredning och produktdesign men inget krav, om du har andra kvalitéer som kompletterar mina och vi funkar ihop så är det en bra start!
Lite om mig - 37 år gammal, bor i sthlm, jobbar som arkitekt och projektledare dagtid, intresse för färg och formgivning, drömmer såklart om det stora genombrottet och att kunna säja produkten internationellt, drivs av tanken på att starta något eget från grunden. Hör av dig om du vill veta mer!
Mvh Mikaela
43
3
Låter spännande Mikaela! Man behöver inte "komma på" något nytt utan många lyckade företag har gjort en befintlig produkt eller tjänst bättre eller "snyggare" precis såsom du verkar vara inne på... :-) Jag har tyvärr inte rätt bakgrund eller intresse inom just detta område, så jag vill bara önska dig lycka till och hoppas att du hittar en bra samarbetspartner. / Andreas
http://www.trygghetinnovation.org
9
3
Tack för uppmuntrande ord! :)
4
Hej Mikaela Grymt jobbat! Är nog inte en sammarbetspartner i den bemärkelsen, men ett bollplank kanske. Du får gärna "prova mig" Så får vi åtminstone en ny erfarenhet av "något slag" Om inte, så lycka till! Mvh. Kristian

Du måste vara inloggad för att kunna skriva i forumet. för att registrera dig som medlem.