Enligt Forbes är automatisering inom sälj den högst rankade trenden för 2020 och 2021 inom försäljning

0
Brukar du och dina säljare tycka det är tråkigt och tidskrävande att sitta manuellt med prospektering & outbound?

Alla vi säljare har spenderat oändligt många timmar på att jaga kalla leads via telefon, mail och LinkedIn. Alla har vi skickat iväg hundratals mail med en svarsfrekvens på några enstaka procent och spenderat alldeles för många timmar på LinkedIn utan någon större respons.



Zaplify hjälper dig och din organisation att hoppa på den absolut senaste och hetaste trenden inom försäljning. Zaplify är ett ungt och entreprenörsdrivet Lundabaserat StartUp som idag hjälper kunder som Einride, Visma, Wework mfl att automatisera prospekteringen och outreachen via LinkedIn och Email.



Med Zaplify lasertargetar du din prospektering och automatiserar din outreach kombinerat LinkedIn och email vilket i snitt sparar varje säljare ca 30% tid samt ökar dess kvalitativa möten och varma leads med i genomsnitt 500%.



Alla vet att framtiden är AI och automatisering men inte alla är medvetna om att den nya verkligheten finns att ta hjälp av även i försäljning.



Kontakta mig gärna via LinkedIn (Ravi Dueland), email ([email protected]) eller boka in dig direkt i min kalender: https://meetings.hubspot.com/ravi-d så berättar jag mer än gärna hur Zaplify skulle kunna hjälpa dig och din organisation att effektivisera även er säljprocess!

Du måste vara inloggad för att kunna skriva i forumet. för att registrera dig som medlem.