Varning!! Svenska Hälsoinstitutet fakturerar

163
Fick med Posten idag en synnerligen "välformulerad" faktura.
Vilken med finstil text visserligen påtalade att detta rörde sig om ett "erbjudande" och var helt utan betalningsplikt, men som lätt kunnat slinka igenom till att-betala-högen om man inte var uppmärksam.

Svenska Hälsoinstitutet säger sig ha org nr 969645-3324
(Organisationsnumret är enligt AllaBolag inte riktigt "samma bransch" och jag betvivlar att organisationsnumret är riktigt?...)

Ville bara göra er uppmärksamma såsom jag blivit genom ett liknande påtalade på ett annat forum.

// Ber om ursäkt men jag visste inte under vilken rubrik jag skulle posta//
Tina - www.alskadebarn.se & www.favoritsmycken.se
2066
2
Fick samma "erbjudande" till två olika företag.
Med vänliga hälsningar,
Jonathan
1
Ett annat stort bedrägeriföretag som lurar småföretagare med simpelt bondfångeri att godkänna ett prova på erbjudande nästan gratis och sedan hävda att man samtidigt godkänt att få 3 st fakturor på 7000 var varje kvartal. Det verkar vara helt omöjligt att bli av med dem och nu är det på tiden att alla som blivit lurade att ställa sig upp och bestrida denna omänskliga metod av dem att tjäna stora pengar. Gå gärna med i min Facebook grupp som heter "Alla som lurats av Hittadirekt.se"

Du måste vara inloggad för att kunna skriva i forumet. för att registrera dig som medlem.