Hälsoplåster.se - vi kör igång och behöver hjälp! Tipsa oss och få gratis gåva!

2
Vi startar försäljning av en ny för Sverige produkt serie - hälsoplåster som hjälper mot vanligt förekommande hälsobesvär.

För att få lite hjälp samt även lite uppmärksamhet  :nicka kommer jag att dela ut 30st Lilla Hushållspaketet - en förpackning med 14 plåster, värde 159:- - du kan läsa mer på vår hemsida http://halsoplaster.se/index

Jag ska posta den helt gratis  rtfm alltså utan några dolda avgifter eller påhitt - jag skickar en låda med plåster samt betalar posten avgift.

Allt du behöver göra för att få din gåva är SKRIVA MINST EN TIPS på hur vi ska gå till väga och sälja våra plåster på ett effektivt sätt - vårt mål är att komma i hög omsättning till rimliga för oss kostnader och inom en kort tid! Vi behöver hjälp och tips på annonsering, annorlunda reklam kampanjer, utveckling av webbsida, effektiva kommunikations kanaler med våra kunder - alltså alla tips är välkomna!

OBS! TIPS FÅR INTE UPPREPAS! FÖR ATT FÅ SIN GÅVA MÅSTE DU BIDRA MED EN TIPS SOM INTE POSTADES AV EN ANNAN DELTAGARE TIDIGARE! Annars inga begränsningar. Skriv era tips och kontakta sedan mig via [email protected] eller skriv privat meddelande här - ange "tävling" i rubriken samt hänvisa till ditt inlägg. Lilla Hushållspaketet skickas till dig samma eller nästa dag - till adressen som du anger.

TÄVLINGEN SKA PÅGÅ TILLS VI DELAR UT 30ST FÖRPACKNINGAR - men förstås om detta tar 156 år så reserverar jag rätten att avsluta denna aktionen genom att meddela detta här.

Nu blir det spännande att få första inlägget!!   :winner

OBS! HAR NYLIGEN FÅTT ETT PRIVAT MEDDELANDE MED LITE TIPS - DET TACKAR JAG FÖR! DOCK VILL JAG BE ALLA KÄRA DELTAGARE ATT POSTA ERA TIPS HÄR I TRÅDEN - SÅ ATT ERA TIPS BLIR SYNLIGA FÖR ANDRA OCH INTE SKA UPPREPAS!

HÄR KOMMER TIPSET SOM JAG HADE FÅTT, ALLTSÅ TIPS #1 (AV NÅGON KONSTIG ANLEDNING KAN JAG INTE SKAPA EGNA PRIVATA MEDDELANDE OCH BE HAN SOM HADE SKICKAT IN FÖRSTA TIPSET ATT LÄGGA IN DET HÄR, FÅR GÖRA DETTA NU SJÄLV):

"Hej!

Tips: Sälj in produkten till både det statliga Apotektet, samt de nya privata apotekskedjorna. Om de vill sälja kan det bli stora volymer. Även de butikskedjor som börjat sälja receptfria läkemedel kan vara intresserade.

Lycka till!"

Du måste vara inloggad för att kunna skriva i forumet. för att registrera dig som medlem.