Erfarenhet av PromikBook ?

2
Hej
Någon här som har erfarenhet av Promikbook och ha kört det ett tag?
31
5
Jag kan rekommendera Promikbook, funkar klockrent och har allt man behöver! MVH
29
Jag har använt det ett halvår nu och tycker det har funkat utmärkt, dessutom kommer de med nya finesser och juseringar ibland som gör allt lättare och bättre. Så som att man kan skicka obetalade fakturor direkt till inkasso och det finns möjlighet att göra kontantfakturor. Enda negativa jag märkt är att logotypen inte hänger med i PDF:er utan det får jag i så fall lägga på i efterhand och att det än så länge inte går att ändra verifikationstext om man glömt fylla i det. Lätt att komma i kontakt med om man har frågor eller förslag på förbättring.
Josefin Andersson Formvilja Design http://formvilja.se/ http://www.facebook.com/formvilja
31
5
Som signaturen Formvilja säger, så förbättras systemet ständigt och nya tilläggstjänster kommer till. Nu senast fakturaskanning. Bäst av allt är att systemet är helt gratis i sin grundversion och när promikbook har ett så kompetent program, så finns det liksom ingen anledning att söka efter ett "betalalternativ". Letar man efter ett bra bokföringsprogram, så bör man absolut testa detta! Bolaget är dessutom mycket lyhörda inför sina kunder och anstränger sig för att göra dem nöjda, och detta förtjänar att uppmärksammas!
31
5
För den som är intresserad, så finns här en mycket bra introduktion om hur promikbook fungerar: http://www.youtube.com/watch?v=75Vc-Bt0bLU
1
Skojjföretag och undvik om ni vill slippa problem med er bokföring. Bättre att lägga lite slantar på ett seriös leverantör.
1009
206
[quote="Hans Berggren" post=53724]Skojjföretag och undvik om ni vill slippa problem med er bokföring. Bättre att lägga lite slantar på ett seriös leverantör.[/quote] Hur menar du med skojföretag? Det är väl till och med borsnoterat? Och växer för varje månad? Testade gratisversionen för ett år sedan. Fungerade ok, men var så långsamt att jag inte ville fortsätta. Kanske bättre idag? Beror väl lite på vad man är van vid också.
www.bocekonomi.se - Redovisning, nyföretagande, företagsutveckling
5
Testat gratisversionen av PromikBook och är inte speciellt imponerad. Ogillar gränssnittet och användarvänligheten lämnar mycket att önska. Men det var framför allt det oerhörda spammandet av pushnotiser, popups som inte går att stänga förrän efter X antal sekunder mm. som fick mig att välja bort PromikBook. Tips: låt oss gratisanvändare UPPSKATTA tjänsten innan ni försöker konvertera oss till betalande användare. Att försöka konvertera gratisanvändare från första sekund vittnar endast om en svag tro på sin egen produkt. Mitt val föll istället på Bokio som erbjuder en väsentligt mycket bättre gratisversion. Blir det aktuellt för mig att uppgradera till ett betalande konto gör jag det därför mer än gärna.
Student som driver e-handel inriktad på beer pong. Nischat, studentikost & kul!
1009
206
Har testat Bokio lite. Det jag sett hittills är bra. Tycks finnas lite barnsjukdomar, men jag fick hjälp av supporten snabbt.
www.bocekonomi.se - Redovisning, nyföretagande, företagsutveckling

Du måste vara inloggad för att kunna skriva i forumet. för att registrera dig som medlem.