Underskott?

8
Jag fick ett samtal om att jag har redovisat underskott på min deklaration. Därmed saknades det en blankett där jag ska redovisa detta. Är det ett måste att ha bokföringen för det här?



Jag har ingen som helst aning om hur jag ska gå tillväga. Någon som vet?
är man gifter sig blir man en turist i sitt egna liv.
- Du har alltid en reseledare som säger var du ska titta, vart du ska köra och var du ska lägga upp kreditkortet.
720
Förlåt mig men jag hänger inte riktigt med? Har du bara redovisat underskott från firman på din huvudblankett utan att ha skickat med en N1 eller N2 bilaga? Eller har du försökt göra ett avdrag för underskottet under tjänst och det är det som ifrågasätts. [br]Utan bokföring så kan du väl inte veta om du har ett underskott eller inte så den frågan begrep jag inte alls.
8
[quote="Redkon"]Förlåt mig men jag hänger inte riktigt med? Har du bara redovisat underskott från firman på din huvudblankett utan att ha skickat med en N1 eller N2 bilaga? Eller har du försökt göra ett avdrag för underskottet under tjänst och det är det som ifrågasätts. [br]Utan bokföring så kan du väl inte veta om du har ett underskott eller inte så den frågan begrep jag inte alls.[/quote] [br] [br]Ingen fara, det har löst sig nu. Har pratat med skatteverket. N3A bilagan (?) var lite tokig, får en på posten som jag ska fylla i.
är man gifter sig blir man en turist i sitt egna liv.
- Du har alltid en reseledare som säger var du ska titta, vart du ska köra och var du ska lägga upp kreditkortet.

Du måste vara inloggad för att kunna skriva i forumet. för att registrera dig som medlem.