Måste ju ta ut emballaget också..

117
Attans, kom på en sak jag glömt!



Måste väl kanske ta ut bubbelkuverten och porto (well, rätt uppenbart med prissättningen där..) och sånt också när jag avslutar företaget?



Men vilket pris skall jag isåfall ta av mig själv för dem? Inpriset från quill, eller vad räknas annars som marknadspris?



Jag har tagit betalt för emballage beroende på grundfraktavgift och inte för egentlig packning (5,50 blir 6, 11 blir 13, 22 blir 29 osv), och när jag skickat i bubbelpåse t ex har ju egentligen inte berott på fraktkostnaden utan på vilken vara det gällt. Därför har ju jag inte haft något eg. pris på dem.



Usch, sånahär "lättglömda smådetaljer" är ju det värsta.. Handlar egentligen inte om många påsar jag har kvar/över, utan cirkus 70 bubbelsaker, ett hundratal väldigt små plastpåsar och så. Sen säg 10-20 standardfrimärken.



Hoppas någon kan ge mig ett småklart svar på detta! Ursäkta alla stressdumma frågor som kommer nu på en och samma gång..
117
Ingen som har en susning..? :( Förlåt om jag är lite stressad (stressande) och så, har panik iom att jag skall träffa deklarationssnubbe och vara klar med dethär imorrn och liksom, var säker på att jag var klar och sen var jag inte det helt plötsligt!

Du måste vara inloggad för att kunna skriva i forumet. för att registrera dig som medlem.