Mjukvara för att samla och hantera personalinformation

1
Hej

Jag söker ett enkelt och smidigt program för att hantera personalinformation.
Är less på att hålla på med Excel dokument där man listar saker till förbannelse.

Jag vill ha ett enkelt program där jag kan bestämma över informationen som ska matas in. Informationen ska presenteras på ett trevligt sätt, förslagsvis en sida per medlem med möjlighet att trycka ut rapporter baserat på information.

Till exempel att alla anställda har en informationssida där man matar in all nödvändig information. Sedan vill jag kunna få fram listor på alla heltidsanställda, alla med en viss utbildning osv.

Viktigt för mig är att jag själv kan skapa fält för vilken typ av information just jag vill mata in.
Stein Eksveen
Hei. Bare en tanke... Hva med å benytte kontaktmodulen i MS Outlook? Det finnes mange felt som ikke er i bruk. I tillegg kan man definere egne felt. Ta en titt her: https://support.office.com/sv-se/article/L%c3%a4gga-till-information-om-en-kontakt-med-hj%c3%a4lp-av-sidan-Alla-f%c3%a4lt-256AAB5C-AA24-4C26-A44D-0F71C3990BAA?omkt=sv-SE&ui=sv-SE&rs=sv-SE&ad=SE Hilsen Stein Eksveen [email protected]

Du måste vara inloggad för att kunna skriva i forumet. för att registrera dig som medlem.