Feedback på hemsida för webbyrå

2
Hej,

Vi har precis startat upp en webbyrå med säte i Stockholm. Vi jobbar med hemsidor till företag och privatpersoner.

Jag skulle vilja få lite feedback på vår hemsida.

http://www.gustafssonwebb.se
367
46
Jag antar att du vill sälja era tjänster: Då duger det inte med att berätta vad ni kan. Jag måste få uppleva, känna förstå vad jag får för nytta av allt ni kan- [i]Överlåter du åt mig som kundämne att räkna ut det själv på basis av vad du beskriver så är det dödsdömt.Föräljning fungerar inte så.[/i] Kolla kraner.se. han kan också allting tekniskt. -[u]och det kan alla andra som också säljer hemsidestjänster här på forumet[/u]. Men kraner hör till dem som skiljer ut sig med sin personliga närvaro och tilltal samtidigt som han visar vad han kan. [attachment=195]KONSULT_2014-05-15.jpg[/attachment] Rabbla inte IT-teknik. Jag begriper det inte. Beskriv hur jag får ökad omsättning, mera pengar, ett bättre liv när jag anlitar dig. Måla upp, plantera i min fantasi, i min magkänsla om allt trevligt som inträffar när du gjort min hemsida
Redaktuellt

Du måste vara inloggad för att kunna skriva i forumet. för att registrera dig som medlem.