någon som kan?

8
Jag undrar om det finns någon som kan bygga en sida till mig där jag ka´n sälja kläder, istället för att jag ska behöva använda mig av ex e-butik.se som blir rätt dyrt i längden.

Vad ligger det på för pris att få en sida uppbyggt ungefär som e-butik se så jag kan ändra själv sen?
1616
4
Som vi vart inne på i tidigare diskussioner handlar det om val av byggandet. Med eller utan färdig plattform så som OSC, Cubecart, joomla mfl.[br][br]Du bör nog räkna minst med en kostnad på 15000 och uppåt för byggandet av en egen plattform. Fördelen är att du slipper löpande kostnader för butiken bortsett från de uppdateringar du själv väljer att köpa. Se till att du köper rätten till källkoden av programmeraren. Så att du äger rätt att sälja butiken vidare vid behov och att du äger rätt att modifiera koden med andra programmerare om det behövs.[br][br]Räkna där till kostnader för inlösenavtal eller avtal via den leverantörer av betallösningar du väljer.[br][br]Hör gärna av dig om du vill ha ett mer exakt kostnadsförslag utifrån spec.[br][br]Med vänliga hälsningar[br][br]Magnus Olsson[br][b]Uddatorp AB[/b][br]
Må väl!

Du måste vara inloggad för att kunna skriva i forumet. för att registrera dig som medlem.