Webbutik

8
Hej,
Jag ska lägga upp en enkel webbutik, men är för ohändig för att göra en egen. Så jag vill beställa en billig, snygg och simpel sida som man kan lägga in flera produkter på.
Så jag sökte på google, och hittade direkt www.ebutik.se. Det verkar vara en seriös sida, men det går aldrig att vara för säker. Finns det någon som har invändningar eller tips på andra sidor?

305
2
Jag känner en som jobbar där och han är trevlig :)[br]Verkar vara väldigt enkelt och det är ju positivt om du inte har erfarenhet av att programmera eller installera program på servrar.
27
Jämför gärna lite olika butiker innan du bestämmer dig. Hos de allra flesta får du även lov att testa en butik helt gratis i 14-30 dagar.[br][br][br]En viktig punkt innan du bestämmer dig är att kolla på bindingstiden samt uppsägningstid på butiken.[br]Är inte speciellt roligt att behöva betala dyra månadsavgifter i över ett år om du efter ett tag, av någon anledning, inte alls är nöjd med butiken elller märker att det inte går runt.[br]Tror även det finns ett antal trådar här o forumet om vad du ska tänka på innan du bestämmer dig och slår till.[br][br]Förutom ebutik.se finns det bl.a. (de jag kommer på direkt utan någon speciell inbördes ordning):[br]starweb.se[br]ebutiken.nu[br]jetshop.se[br]xelera.se[br]startabutik.com[br]eurovator.se[br]textalk.se[br]c4media.se[br]
www.startaebutik.se
8
jaha okej, tack för informationen. Det finns på ebutik.se att man kan prova i 10 dagar, men såndant brukar väl inte vara bindande? Tror annars jag tar och testar det!
17
Kolla även bluemist.se.
1
Jag kan verkligen inte rekommendera Eurovators lösning. Har vart kund där i ett år nu med min shop och tycker itne att dom håller måttet. [br][br]Sidan ligger ibland nere och då vi ville ha upprättelse för att sidan legat nere ett par timmar svarar dom:[br][br]"Gällande kompensation för ”nertid” så räknas detta på hur mycket Ni betalar oss och självklart skall även felet ligga hos oss vid en kompensation.  Ett exär att om Er  webshop inte visades på en timme då räknas detta på 390kr/mån / 30dagar / 24tim = summan 55öre.[br]Så kompensation är 55öre vid en hel timme samt att felet är hos oss."[br][br][br]Detta är ett katastrofalt sätt att möta sina kunder tycker jag. [br][br][quote author=rajonbh link=topic=4472.msg21441#msg21441 date=1225230762][br]Jämför gärna lite olika butiker innan du bestämmer dig. Hos de allra flesta får du även lov att testa en butik helt gratis i 14-30 dagar.[br][br][br]En viktig punkt innan du bestämmer dig är att kolla på bindingstiden samt uppsägningstid på butiken.[br]Är inte speciellt roligt att behöva betala dyra månadsavgifter i över ett år om du efter ett tag, av någon anledning, inte alls är nöjd med butiken elller märker att det inte går runt.[br]Tror även det finns ett antal trådar här o forumet om vad du ska tänka på innan du bestämmer dig och slår till.[br][br]Förutom ebutik.se finns det bl.a. (de jag kommer på direkt utan någon speciell inbördes ordning):[br]starweb.se[br]ebutiken.nu[br]jetshop.se[br]xelera.se[br]startabutik.com[br]eurovator.se[br]textalk.se[br]c4media.se[br][br][/quote]
8
Ni kan även kolla internet.se dom kan hjälpa en att ha en webbshop men även en vanlig sida, dom har över 500 olika mallar att välja emellan :bravo
Ert Behov - vår utmaning

Du måste vara inloggad för att kunna skriva i forumet. för att registrera dig som medlem.