Vilken SNI kod ska jag ha?

16
1
Hej,

Mitt företag kommer att börja bedriva en ny verksamhet där kunder betalar en årlig "prenumeration" för att lägga upp sina hotell och boenden på en webbsida.

Jag har inte lyckats hitta någon bra SNI kod för detta.

Någon som har en idé vad som skulle passa?
10
Vet inte om du ska ha som någonslags bokningssida eller portal, men jag antar det. och då tycker jag väl den här passa 63120 Webbportaler Omfattar: drift av webbplatser där en sökmotor används för att generera och upprätthålla omfattande databaser med Internet-adresser och innehåll i ett lätt sökbart format drift av andra webbplatser som fungerar som portaler till Internet. t.ex. mediasajter som erbjuder innehåll som uppdateras regelbundet Omfattar inte: utgivning av böcker, dagstidningar, vecko- och månadstidningar o.d. via Internet, jfr huvudgrupp 58 TV-sändning via Internet, jfr huvudgrupp 60 Exempel på vad som ingår i kod 63120 Datakonsultverksamhet, (IT-konsult), drift av webbplatser Internet, sökmotortjänster IT tjänster, (it-konsult), drift av webbplatser Portaler, på internet med söktjänster Sökmotortjänster, på internet Söksidor på internet som erbjuder innehåll som uppdateras regelbundet t.ex. prisjämförelser Utgivning online av statistik och annan information som uppdateras regelbundet Web portaler med söktjänster Webbportaler med söktjänster
Boxedlogistics affärsutveckling och logistik för e-handlare och postorderföretag.

Du måste vara inloggad för att kunna skriva i forumet. för att registrera dig som medlem.