Webbbutik söker samarbete

5
Hej

För ett tag sedan har jag startat en webbutik med syftet att sälja ekologiska kläder. Då valde jag kläder gjorda av Alpacka. Varför? Gå till min webbshop: www.alpachu.com och läs mer om Alpacka och titta på de produkter jag har.
Nu kan jag inte längre driva webbshopen: dels har jag flyttat till ett annat ort och dels har jag två andra krävande jobb som tar allt min tid, kreativitet, energi, mm. Pga. vill jag samarbeta med andra, vilket konkret innebär att du tar över verksamheten utan att betala något. Däremot vill jag ha ett visst belopp varje månad. Hur mycket är det något vi kan bestämma gemensamt.
Mina produkter säljs bäst under höst/vinter och naturligvist inför julhandeln, dvs. just nu börjar det bästa. Vidare har jag en begränsad lager. Vad händer sedan? Vill du försätta med verksamheten så får du ta över och du får allt (leverantörer, webbshopen, bilder, videoklipp, mm)
Låter det intressant? Var vänlig kontakta mig omgående

Kontakt: [email protected]
50
3
Vad omsätter du idag? Vem kommer att sköta lager? För att ha största möjliga chans att hitta en potentiell samarbetspartner bör du vara så utförlig som möjligt i ditt inlägg!

Du måste vara inloggad för att kunna skriva i forumet. för att registrera dig som medlem.