Feedback på hemsida

0
Hej,

Har under en tid gjort stora förändringar på min sida. Kolla gärna in, och ge lite goa tips ?

På sidan sker försäljning av snygga posters ?
https://www.tavlero.se/produkt-kategori/posters-prints-affischer/

Tack på förhand!
367
28
Hej Johannes! [b]Miljö/interiörbilderna med din produkt på vägg i miljön är ju suveräna[/b]. Kundämnen behöver se ditt erbjudanden kanske 4-7 gånger innan de bestämmer sig för att ge bort sina pengar. De kollar garanterat hos konkurrenter också. Ju bättre dina bilder fångar kundämnet desto bättre kommer personen ihåg dig och återkommer lättare. Varje sekund här är guld värd. Fotografens miljöbilder väcker kundens fantasi—precis det lim som behövs för att kundämnet skall minnas dig. [b]Tre viktiga individer:[/b] (Jag skriver ”kundämne” medvetet, den personen skall förvandla sig själv till ”prospect” blivande kund, genom att bli intresserad av ditt utbud och inte genast flaxa iväg till nästa konkurrent. ”Kund” blir vederbörande först när den gör en beställning-Köper Ger dig sina pengar.) OM det skulle vara så att du inte är helt nöjd med t.ex. omsättning, så måste man som i all handel experimentera och testa olika erbjudanden till kundämnena. t.ex. När jag kommer till produkttexterna på din sida så saknar jag [b]”KÖP-UPPMANING”[/b] typ: [i]-Ta hem idag… -Beställ här nu så kan du provhänga bilden och testa… Ta hem din nya bild till påseende med full returrätt… -Du kommer att uppleva hur bilden… o.s.v. -Häng upp den här bilden och ….[/i] UPPMANINGAR är extremt viktiga för den där sista puffen som gör att prospect lägger bilden i kundkorgen Låt för all del inte kunden själv räkna ut att den skall fatta köpbeslut efter att ha läst dina produktfakta
Redaktuellt
2
Hej! Istället för feedback från slumpmässiga tyckare rekommenderar jag att du sätter upp några frågeställningar du vill ha svar på och försöker få svaret genom att mäta dig fram. Några exempel som kretsar kring din sök skulle kunna vara: Vad är konverteringsgraden för de som använder butikens sök? [i]- Är den högre än butiken i övrigt kanske den ska göras mer framträdande.[/i] Hur stor andel av mina besökare använder söken? [i]Varför används den inte, eller varför används den istället för navigeringen?[/i] Hittar användaren det hen söker på? [i]Vad händer på sökresultatsidan, klickar använaden vidare till en produkt, backar de, lämnar de sajten?[/i] Kan du se mönster i sökresultatet? [i]Söks det ofta på exempelvis stjärntecken kanske detta ska vara en egen produktkategori?[/i] Jag vet ju väldigt lite vad som ligger bakom de beslut du tagit i utformandet av sajten. Så det är möjligt att mina tips träffar helt fel. Hoppas dock att jag varit till hjälp. Vänligen, Jonas, slumpmässig tyckare
Marknadschef @ Mardi Gras Digital 🥳 Grundare av Skjutbanor i Sverige

Du måste vara inloggad för att kunna skriva i forumet. för att registrera dig som medlem.