Få fart på försäljningen på nätet!

8
5
SAMMARBETE!

Hej!
Började mitt lilla hantverksföretag för snart 3 år sedan med inriktning på trädgårdsprydnader.
Jag har nu under 2 år kollat intresset på varbergs torg under den gångna sommarmånaderna.
Jag är glatt överaskad över vilket intresse det finns gällande hederligt gammalt hantverk och jag har sålt riktigt stora mängder av mina produkter!
Jag har en hemsida med egen webbutik men har inget vidare flöde till den och söker därför efter sammarbete gällande marknadsföring, spelar liksom ingen roll hur bra saker du gör om ingen vet att du gör dom!
Jag säljer en del på land shopping och fyndiq men vill som sagt ha in den trafiken på min egen webshop.

Jag har inget kapital till dyra marknadsföringar och söker därför efter någon form av sammarbete, jag är beredd att istället ge en bra provision på mina produkter för att få fart på orderingången.

Är du intresserad av ett sammarbete så tveka inte på att höra dig!

Mer info finns på min websida, http://www.hjshantverk.com

/håkan
Varbergs Vindflöjlar
103
33
Hej Håkan, Kanske lite orelaterat till din förfrågan på samarbete, men, jag surfade in på din webbsida och scrollade ner, då kom första förskräckelsen, din meny som följer med när man scrollar är otroligt STOR och utrymmeskrävande, vad du än gör se till att menyn är NORMAL. Sedan, rent spontant, fokusera på att visa upp dina produkter på första sidan högst upp INNAN du visar dina "nya" blogginlägg. För oss normala som sitter med datorer som har en normal upplösning och inte 4K i upplösning skriker menyn mig rakt i ansiktet när jag scrollar ner på sidan, så snälla, fixa menyn åtminstone .. då den får i alla fall mig att vilja stänga fönstret till din webbplats .. tror du kan få minst några nya kunder på bara den lilla justeringen .. =) .
8
5
Tack för ditt svar! Hade varit tacksam om du kunde skicka mig en printbild på menyn som du skriver om, vet inte riktigt vad du menar? /håkan
Varbergs Vindflöjlar
103
33
Hej Håkan, Du hittar en screenprint här: "Editerat bort url, då den inte är aktuell längre" .. =) .
8
5
Ha,ha! Ja den var bra! Jag höll på med att testa en ny logga igår och missade helt detta, jag kollade bara sidan utan att skrolla ned. Ska genast åtgärda detta! Tack!
Varbergs Vindflöjlar
103
33
Bra, då är du i alla fall medveten om det .. Nu ser det bra ut igen .. =) ..
8
5
Ja tack! Bytte även plats på säljtoppen och nyheter! ??
Varbergs Vindflöjlar
12
4
[i]Hejsan Håkan![/i] Först måste jag säga, jag gillar dina hantverk, så fina! :D Jag gillar verkligen handgjorda produkter, det är mer kärlek och känsla i det. Dessutom blir det lite exklusivt. Nu till samarbete. Jag driver en mediabyrå som sysslar med marknadsföring och webbdesign / E-butik. Jag känner personligen att det hade varit trevligt med ett samarbete där vi löser det på annat sätt än direkt faktura eller liknande. Hör av dig så kan vi prata mer. :) [i] Mvh Emil [/i]
8
5
Låter spännande! Vill gärna diskutera mer om en bra lösning. /håkan
Varbergs Vindflöjlar
1
1
Hej Håkan Jag kanske har en lösning eller förslag till dig, är det ok om jag slår en signal? Mvh Roger
8
5
Absolut!
Varbergs Vindflöjlar
5
3
Tjeeena måsen, kommer från Varberg (...egentligen Tvååker.. men vem fan vågar erkänna det?!) och mina päron flyttar tillbaka. När jag är där kan vi ta ett glas så ska jag ge dig de råden du inte haft råd med. Jag är speciallist inom beteende, men erfarenhet i SEO, marknadsföring, google analytics och digital strategi + en måsa mer. Men endast i utbyte av en av dina måsjävlar, jag ogillar generellt den skapelse, men i detta fallet håller den ju käft.
3
Hejsan Håkan! Snyggt jobbat. Jag skulle rekommendera dig att få in fler besökare på din sida. Jag kollade upp din sida lite och du skulle behöva fler backlinks, du har endast tre stycken. Detta skulle göra att din sida syns mer på Google. Tänk också att på att du regelbundet skriver en del inlägg och sätt alltid rätt rubriker på din sida, H1, H2 etc. Ha en trevlig kväll! Kolla gärna på någon av de hemsidor jag byggt: [url]https://ekotraning.se[/url] [url]https://thulin.se[/url] och [url]https://magnusthulin.se[/url] PS. Gillar verkligen dina produkter, superfina! Tror verkligen du kan nåt ut med dessa! Hör av dig om du behöver någon hjälp! Mvh Magnus
Notiz utvecklar, producerar och marknadsför digitala informationsskärmar för fastigheter och företag.

Du måste vara inloggad för att kunna skriva i forumet. för att registrera dig som medlem.