Hjälp med namnval

1
Hej alla,

Jag är snart igång med att starta eget och har många tankar kring namn.
Jag kommer jobba med näringsterapi, örtterapi, akupunktur, men även så småningom med hästar i samma inriktning.

Namnet jag funderat på är Northern Biocare.

Tacksam för lite hjälp! :cheer:
26
Northern Biocare är väl iochförsig inte helt fel. I brådrasket kommer jag bara på Nordic BioService eller Nordisk BioVård, Nordisk BioService, BioVård eller BioService Nord eller Norr, Marinaz' BioCare, BioService eller BioVård (Nord eller Norr). Hursomhelst; Lycka till! ;)
22
Hej! Tycker att namnet är helt okej. Formulerar dina tjänster (och ev. produkter) på ett bra sätt! Men hur är det med din målgrupp? Är det en som kommer att vara i närheten eller kommer du jobba även i olika delar av landet eller kanske utanför landets gränser? Kommer du att vända dig till unga, äldre, kvinnor eller män? Anpassa ditt namn utefter de du vill nå - det är trots allt kanske inte så bra att ha ett svårt namn om du vill nå personer som inte riktigt kan språket riktigt bra. Lycka till och svara gärna med hur du tänkte dig! // Dan Vikström :)
Trött på dryckerna på marknaden? VIDA DRYCKER UF säljer nu den nya drycken GROGH! Låter det intressant? Tveka inte att höra av dig: 076 - 82 57 883 vidadryckeruf [a] gmail.com www.vidadryckeruf.n.nu www.vidadryckerufblogg.blogspot.com
64
11
Tänk på att inkludera det sökord som du tror dina kunder kommer skriva på google i ditt framtida domännamn. Vi hjälper Dig gärna med detta!

Du måste vara inloggad för att kunna skriva i forumet. för att registrera dig som medlem.