Tacksam för lite feedback

15
Hej allihopa!

Jag vore tacksam för lite feedback på vår hemsidan..


www.andreasstad.se
www.andreasstadservice.se
338
25
Hej! Den var ju inget grafiskt mästerverk men det behöver den inte heller tycker jag. Konkret erbjudande som jag skulle köpt om jag bodde i krokarna.
15
Tack för din kommentar! Det är sant, har inte jobbat på grafiskt utan bara att visa ett konkret, seriöst och säkert tjänst. Mvh Andreas
www.andreasstadservice.se
24
Hej Andreas! Kul att du valt [url=http://www.nordicwebteam.se/alla-tillagg-tjanster/wordpress-hemsida/]wordpress[/url]. Det använder jag själv nästan alltid till hemsidor. Ibland är jag på humör att ge mycket feedback och jag hoppas att du är ute efter det. Sen ör det ju så att det mesta är åsikter så det finns ju flera rätt. :) Så nu till feedback då. Bra att du har massor av referenser som berättar. Det är riktigt viktigt på internet då förtroendet är lågt. Det är också bra att alla priser står på [url=http://www.nordicwebteam.se/alla-tillagg-tjanster/wordpress-hemsida/]hemsidan[/url] eftersom det är något kunderna gärna vill veta innan det ringer eller mailar. Ser seriöst ut. Så rent allmänt ser det seriöst och bra ut. Men min feedback handlar inte om texterna eller innehållet utan mer om designen... Tror att bilden i headern är lite ihoptryckt. Jag tycker även att det borde vara en bild som är lite skarpare eftersom den i princip är det viktigaste design-elementet på sidan. Jag skulle också ta fram en snygg [url=http://www.nordicwebteam.se/alla-tillagg-tjanster/logotyp/]logotyp [/url]i högupplöst format. Det skulle göra mycket. Menyn blir väldigt lång. Det vore smidigare ifall du delade upp det i huvudmeny och submenyer. De flesta bilder du lagt in är väldigt små. Det vore bra ifall det gick att klicka på dem så man kan förstora. Sedan vore det bra att jobba med hur layouten på texterna och bilderna är placerade tillsammans. Ibland ser det lite ostrukturerat ut. Den där bilden med en streckgubbe med tummen upp måste du byta. Den kommer från ett dataspel som heter fallout. Ser lite skumt ut att ha med den där. Jag jobbar med wordpress-hemsidor som sagt. Du får jättegärna kontakta mig på [email protected], 0739245940 eller kika på vår hemsida [url=http://www.nordicwebteam.se]www.nordicwebteam.se[/url]. Jag hjälper dig gärna att få till det där sista finjusteringarna. Ha de bra och hoppas affärerna rullar in. Ser ju ut som det gått bra hittills med alla [url=http://www.nordicwebteam.se/referenserdemo/]referenser[/url].
Jonas Wärngård VD Nordic Web Team - www.nordicwebteam.se
15
Tack för tips! Jap nästa stäg är att jobba lite med designen..precis som sagt, jag har valt allt jobba mycket mer med tjänsten eftersom kunderna som letar efter städtjänster är dock inte webmästare och de är intressereade av städning faktist..plus att jag gjorde allt själv så självklart finns några mistag.
www.andreasstadservice.se
24
Japp, ser bra ut :)
Jonas Wärngård VD Nordic Web Team - www.nordicwebteam.se
50
1
Sidan har tydlig information och ger ett seriöst intryck tycker jag. Håller med nordicwebteam om att Fallout gubben borde bytas ut och att bilderna borde vara klickbara så man kan få upp större bilder. Finns många bra plugins för bildhantering i wordpress, sök på lightbox och shadowbox så hittar du en del.
15
Tack för tips! Några ändringar redan på gång..
www.andreasstadservice.se
7
Hej Andreas! Jag tycker att hemsidan ger ett bra intryck, den är ljus och rymlig och ser seriös ut. Jättefint med referenserna, och vad bra de är! Har dock några förslag för att förbättra ytterligare: Det finns ett tomt utrymme ovanför headern som känns onödigt. Det gör bara att man får scrolla mer.. Sedan är startsidan lite rörig. Jag tror du skulle vinna på att dela upp i tydligare områden, med underrubriker. Såg ett fel "Hos oss flyttstädningen har 10 dagars garanti!". Föreslår "10 dagars garanti på flyttstädningen!" Gillar inte den suddiga bilden med spisplattan i mitten.... Ta bort den och behåll de fyra som ligger under, de verkar bli bra tillsammans. Skulle vilja ha lite mer space mellan länkarna i huvudmenyn, det ser ihoptryckt ut. Och skriv "Start" eller "Startsida" istället för "Home". Förstår inte, på startsidan står det att milersättningen är gratis i Mjölby, men på de andra sidorna är den gratis överallt...? Lite otydligt. Men som sagt, trevlig hemsida på det hela taget. Lycka till med både den och verksamheten! PS: Jag jobbar med webb och du är förstås välkommen att kontakta mig om du vill. Hemsida: www.elefantwebb.se och E-post: [email protected]
Madelaine Larsson, ELEFANT Webb www.elefantwebb.se [email protected]
15
Tack så mycket för alla synpunkter & tips! Jätteglad om det kommer flera!
www.andreasstadservice.se
15
Hej, Jag är tillbaka igen med en helt ny uppdaterad hemsidan.:) Väntar gärna era kommentarer! www.andreasstad.se Mvh
www.andreasstadservice.se
640
5
Hej! Ser toppen ut! Sakta gärna ner bildspelet.. Man hinner knappt med att läsa :cheer: MVV R
15
Vi fixar det! Tack för din kommentar!
www.andreasstadservice.se
13
du kanske skulle svida om till webdesigner istället. Ser riktigt seriöst och trevligt ut. Dessutom behövs en ny aktör i Linkan i alla fall. Då de flesta företagen inom branschen här känns riktigt uråldriga och verkar som många kör med inköpt arbetskraft från utlandet.
15
Hej och tack för din kommentar! Nej det är inte jag som gjorde designen :-D utan en trevlig kille som driver en webbyrå i Örebro..:-) (www.nymarkreklam.se) Mina idéer men det är han som gjorde designen. Rekommenderar gärna honom! Mvh
www.andreasstadservice.se
338
25
Nu ja! :bravo Både snygg design och förtroendeingivande :nicka
15
Tack! Jag är också supernöjd.:)
www.andreasstadservice.se
15
Vänta gärna flera synpunkter på vår hemsidan! :-) www.andreasstadservice.se
www.andreasstadservice.se
10

Du måste vara inloggad för att kunna skriva i forumet. för att registrera dig som medlem.