Vilket företagsnamn? Personlig Träning, Kost & Coachning

2
1
Hej!
Linn heter jag och jag är ny här på forumet🙂 Jag ska starta ett företag som erbjuder Personlig Träning, Kost och Coachning. Jag fokuserar på viktnedgång och att trimma kroppen.

Har fått lite förslag på namn men tänkte kolla vad ni tycker om dem?? eller om ni har något annat förslag så är det välkommet.

Mission To Shape
LeanByLinn
Body Restore
Wake Up & Change
Shape It Up


Hoppas ni vill hjälpa mig, tack så mycket på förhand🙂

Mvh Linn
Linn Hansson Personlig Tränare & Coach
4
Att få igenom namnförslag nu för tiden kräver oftast några vändor via bolagsverket. Rangordna namnen utifrån vilka du tycker är bäst och fortsätt sedan nedåt. Skicka in alla 5 förslag till bolagsverket. Min personliga favorit är LeanByLinn.
2
1
Hej och tack för ditt svar! :) Ja jag har förstått att det kan vara lite knepigt att få igenom och att man inte ska fästa sig hårt vid ett namn. Jag skickade in två namnförslag men jag kanske kan göra en ny anmälan på fler förslag någon dag efteråt ( idag)? Mvh Linn
Linn Hansson Personlig Tränare & Coach
338
25
Gillar med "LeanByLinn" :) Ang att komma in med fler namn. Om ingen annan vet i forumet- Ring PRV eller ställ frågan till dem direkt här http://www.foretagande.se/patent-och-registreringsverket-svarar-pa-fragor/
50
1
Jag röstar på LeanByLinn (även om det kanske är lite sent nu när du redan skickat in). Det låter coolt, berättar vad det handlar om, och är personligt med ditt namn som en del av namnet.

Du måste vara inloggad för att kunna skriva i forumet. för att registrera dig som medlem.