Feedback på hemsidan

18
2
Skulle vilja ha tips och råd av er hur vi kan förbättra vår webbutik.

Gärna ris & ros med från er. 🙂 🙂

Mvh Jessica

www.vitasmating.se
www.vitasmating.se
80
Hej, Anmälan till nyhetsbrev bör inte ha förstoringsglas som ikoner ;). Skulle också se GIlla knappar till facebook och +1 knappar på själva produkterna och inte bara en dela knapp, eller gilla hela sidan. Sen generellt tycker jag sidan är behaglig och stilren. Passar in på det ni säljer :).
Med vänlig hälsning Mikael Ladoo Webbyrå En liten men effektiv webbyrå som erbjuder webutveckling och design till privatpersoner, företag och organisationer. Ladoo Webbyrå
18
2
Tack för ditt svar.:)
www.vitasmating.se
367
46
Hej Förstår jag rätt; att du inte är nöjd med försäljningen? Och genom ris&ros-förfrågan försöker hitta omsättningshöjande tips? Snygg och prydlig sida. Men den saknar köputlösande och säljdrivande innehåll. Det skall jag gärna återkomma till. Men hur är det med synligheten / exponeringen på nätet? Där saknar jag kompetens men här på forumet finns folk som vet hur man gör. Du skall nog tänka på att berätta för prospect/besökaren vilken nytta eler glädje han/hon får av produkten som du försöker sälja. Gestalta och visualisera: Ta en ängel t.ex. .En stämningsskapande dekorativ detalj i inredningen; Och Vad är det för material? Eller en vas: beskriv hur trivseln höjs med fräscha vårblommor på middagsbordet... -Låt inte prospects själva lura ut vad de skall göra med dina podukter. Då blir de inte kunder. Lycka till!
Redaktuellt
18
2
Tack snälla! Har inte tänkt på det alls, :-[ ska genast gå in och skriva mer om produkterna. Tack! Mvh Jessica
www.vitasmating.se

Du måste vara inloggad för att kunna skriva i forumet. för att registrera dig som medlem.