Söker konstruktiv kritik på min webshop

1
Hej!

Har haft min webshop öppen i ca 1 månad nu men aldrig riktigt hört vad någon tycker om själva designen på sidan.

Skulle därför tycka att det vore trevligt med lite konstruktiv kritik på min hemsida: www.alzter.se .

Just för att veta vad jag kan förbättra för att ge ett ännu bättre intryck till alla som vill handla på nätet.

MVH
Rami Santrisi
Alzter International
1
Hej! Jag har tagit en snabbtitt på din sida och även om jag inte är expert på området är det tre punkter som dyker upp. Du har många kategorier med få eller inga varor i. Ta bort och slå ihop dessa så att ingen kategori har färre än tre varor. Tänk dig själv att gå i en butik med rader av tomma hyllor! Sen tyckte jag att knappen för att scrolla utvalda varor inte var så intuitiv. Hade nog varit bättre att ha en större synligare knapp, eller fält inline med produkterna. Till sist har du grå text på vit bakgrund på produktsidorna, vilket är jobbigt för ögonen. Bättre med högre kontrast. Mvh // Lenni
338
25
Tycker Lenni ger bra feedback. En spontan tanke är att sidan känns rätt mörk som var typiskt för några år sedan. Tror att en ljusare mall skulle gör mycket. Loggan känns med lite "så där" vilket var det allra första jag la märke till. En enkel uppfräschning av den skulle med påverka helhetsintrycket :bravo

Du måste vara inloggad för att kunna skriva i forumet. för att registrera dig som medlem.