Skulle du köpt min tjänst?

0
Hej,

1. Jag håller på att starta upp ett företag som går ut på att mina medlemmar ska kunna tjäna pengar när de köper saker. Tänk som Refunder fast jag vill erbjuda mycket högre procentsatser. Jag tänkte erbjuda 10-100% tillbaka på alla köp hos de företag vi samarbetar med. Om detta fanns där du bor, där de lokala restaurangerna, frisörerna, matvarubutiker, blomsterhandeln, osv. samarbetar med oss, skulle du då bli medlem? Vilka tjänster skulle du vilja ingick för att du skulle bli medlem?

2. Hur skulle ni känna om företaget om vi använde alla pengar vi tjänar till att investera dem tillbaka i samhället där vi tjänar dem? Så en del av månadsavgiften går till att göra din ort bättre.

3. Vi tänker företaget som en prenumerationstjänst, man betalar varje månad för att vara medlem sen får man tillbaka så mycket som medlemskapet täcker.

Kopiera och fyll gärna i dessa procentsatser med vad ni skulle tycka var ett värt pris för varje "medlemskapsnivå" och vad ni själva skulle betala för att vara medlem på den nivån.

10% -
20% -
30% -
40% -
50% -
60% -
70% -
80% -
90% -
100% -

Tacksam för alla svar! 😃
Ha det gott!
Patrik Andreasson
1. Absolut 2. Ja, varför inte. Bara kostnaden för inköpen minskar. 3. Är det enbart upp till månadsavgiften?

Du måste vara inloggad för att kunna skriva i forumet. för att registrera dig som medlem.