Blogg för kvinnlig pokerspelare

37

Blev nyss klar med designen till en tjejkompis som flyttat till Ryssland och lever på att spela poker.

Hon ville ha en naken design utan en massa menyer och krusiduller. Med stora feta rubriker som passar till hennes offensiva språk och tankar.

Vad tycker ni? Vänder man i dörren eller läser man vidare och blir nyfiken på vem i h-e hon är?

http://www.kimlovo.com

2066
2
Tjaa... naken är den ju precis som du sa. Om jag blir nyfiken eller inte har mer med att göra vad hon skriver än hur sidan ser ut, för att vara en person som säger sig vilja leva drömmen i Vegas, ha dumpat pojkvännen, sålt sina saker och flyttat till Ryssland saknar jag verkligen en beskrivning av vad som hänt, varför osv. En Story helt enkelt. Sen hade jag gärna sett mer pokersnack och intressanta inlägg, nope - jag kommer inte tillbaka. Saknar även datum och eventuellt tid på inläggen.
Med vänliga hälsningar,
Jonathan
456
1
Fattar inte syftet med sidan... Vad är det som skall vara exeptionellt? Vem är hon? Vad har pokerspelandet att göra när det mesta tycks handla om sex?[br][br]

Du måste vara inloggad för att kunna skriva i forumet. för att registrera dig som medlem.