Jag behöver hjälp!

35
Det känns inte helt rätt på något sätt men jag kan inte själv hitta felen...
Jag behöver kritik från er på min webbutik. Har jag för lite information? För mycket information eller är det fel information?

Vad kan/bör jag förändra?!

http://www.hojnadesign.se

http://www.hojnafixar.se


Tacksam för er feedback!
1165
Spontant så skulle jag satsa på lite rättstavning (trykta bl.a.) och sedan tycker jag det är synd att du som jobbar med bilder och färg har en gråskalig sida med en massa text och små bilder.
35
Tack swetrot! [br]Jag har funderat på det här med bilder, jag vill ju inte ta bort fokus från produkterna och ville ha en enkel sida, det är nog anledigningen till att det är gråskaligt. [br]Nu är jag ingen expert på det här med webbsidor utan har köpt mina färdiga och att göra större bilder verkar inte gå?! [br][br]Min "hemmablindhet" gör att jag totalt missar felstavningarna.[br]Tusen tack!
87
5
Hej Sandra[br][br]Fina sidor. Fina bilder.... kan hända att jag köper av dig ;-)[br][br]OBS!!!..  ta bort företagets org.nummer så länge du driver enskild firma.[br]Vad som helst kan hända dig när du lägger ut P.nr så där.[br][br]Räcker med att du skriver "Innehar F-Skattsedel".[br][br]Mvh Kenneth[br]
Fastighetsservice | ett namn. . . ett nummer.
3
hej[br][br]Jag har tittat den ena "fixa". [br]Spontana kommentarer.[br][br]I sälj har man 4 sek på sig att köpa intresse för att kunden ska lägga ytterligare 40 sekunder på dig.[br]Sälj går ut på att med minimal men attraktiv info få läsaren att investera mera tid och leta mera info. Du måste locka kunden till att fortsätta läsa.[br][br][br]För mycket text på sid 1. Folk är inte lata - de är latare[br]Ta bort 90%[br]Använd inte olika fonter.[br]Definiera 3 incitament som skiljer dig från andra och skriv dem.[br][br][br][br]Jag har spånat lite och kan kan inte ett dugg om din bransch men är affärsmentor för nystartups. [br][br]Tre rader text på sida 1. Stor text. samma typsnitt och 1 länk till sida 2[br][br]***************[br]Har du bilder?[br]Vill du redigera dem enkelt, otroligt billigt och kanske överraska?[br]Då måste du kolla in den här länken![br][br](detta gör folk nyfikna. Den som minte klickar där har inte alla hästar inne)[br]Obs. detta var 3 incitament  (aktiviteten, priset, effekten) : redigera, billigt, överraska[br][br]Visa sen längst ned på första sidan två stora bilder intill varandra under texten[br][br]FÖRE redigering                            EFTER redigering[br][br][br]Välj gärna en humoristisk bild. Ex en bild på en häst som blir en älg.[br]Eller nån som hoppar från en trampolin men landar i en kontainer[br]eller en tjej som fick skägg.[br][br]Om du kan få läsaren att le åt din promotion så har du vunnit flera minuters intresse.[br][br]***************[br][br]På sida två kan du vara så fräck att du bara lägger ett antal nya val. De är ju redan attraherade och nyfikna så ännu slutar man inte.[br][br]Ex 4 nya länkar. (etc beroende på det antal HUVUDgrupper du har att erbjuda. [br]På dessa undersidor kan du sen lägga in dina resp budskap.[br][br][br][br]Text[br]'[br]Vill du kolla in ABC möjligheterna klicka här[br]kanske vill du veta lite om DEF. Klicka här[br]Eller vill du se vår makalösa GHI så måste du klicka här.[br]Vill du inte veta nånting alls, så klicka här [br][br](och i val 4 kan de komma till en sida med en rolig historia - tecknad sådan med Returlänk förstås  ( denna typ av humorism kommer att skapa en lättsam läsning av det tyngsta materialet som blir dina slutliga undersidor. Alltid med returlänk till sida två med alternativen[br][br]Kunden kommer att gilla din lättsamma sajt. De som tar illa upp är inte din målgrupp för de är redan från början avogt inställda. Humor, enkelhet och pris säljer! [br][br]Mvh John  emigranten(at)yahoo.se

Du måste vara inloggad för att kunna skriva i forumet. för att registrera dig som medlem.