All feedback is good feedback :)

15
Hey

Im looking for a little feedback on my website - www.kazi-networks.com

at the moment its only in English and Danish, but we are working on Norwegian, Swedish and Icelandic as we speak.

So what do you think ?
Any Feedback is welcome.

ps. you welcome to Write in Swedish ;)
338
25
Sajten är snygg men jag tycker ni har för liten text i menyn. Jag måste kisa för att läsa men kanske har med annat att göra också :o Sen gillar jag mer färger på en hemsida men det är väl mest en fråga om tycke och smak.
15
Like i said any feedback is good feedback :) I will look into the menu text size, it does look a bit small actually. :)
15
[quote="janeo" post=40998]Sajten är snygg men jag tycker ni har för liten text i menyn. Jag måste kisa för att läsa men kanske har med annat att göra också :o Sen gillar jag mer färger på en hemsida men det är väl mest en fråga om tycke och smak.[/quote] how is that - [url=http://www.kazi-networks.com/]http://www.kazi-networks.com/[/url] - that's a bit bigger and a bit darker color, so it should be easier to see :) i appreciated your feedback, it did look a bit to light and small before :)
338
25
Thats better!
640
5
Hej! Håller med Janeo. Lite mer färger skulle inte skada. Tycker bildspelet är lite väl stort också. Minska lite på höjden så man ser lite mer av era erbjudanden. Riktigt snygg sajt för övrigt! :bravo MVH R
15
Thank you :) ill look into making it a bit smaller and adding some more colors :) I appreciate your feedback :)
22
Hej! Jag håller med de andra om att bildspelet är lite stort. I övrigt tycker jag sidan är riktigt bra och lätt att använda. Lycka till och kör hårt! // Dan Vikström :)
Trött på dryckerna på marknaden? VIDA DRYCKER UF säljer nu den nya drycken GROGH! Låter det intressant? Tveka inte att höra av dig: 076 - 82 57 883 vidadryckeruf [a] gmail.com www.vidadryckeruf.n.nu www.vidadryckerufblogg.blogspot.com
64
11
Grafiskt gillar jag hemsida, bra jobbat!

Du måste vara inloggad för att kunna skriva i forumet. för att registrera dig som medlem.