Hej! Skulle ni kunna ge lite feedback på min Kickstarterkampanj

4
2
Hej,

För en vecka sedan startade jag en kampanj på Kickstarter för att samla in lite kaptial till min affärsidé. Jag skulle verkligen uppskatta lite feedback från er. Vad ni tycker om kampanjen, affärsidén mm.

Länk:

https://www.kickstarter.com/projects/1514980463/irish-beards-grooming-accessories-oils-balms-combs

Tack på förhand.

Mvh

Karl
4
2
Ingen?
338
25
Tror få svarar då det redan ser så välarbetat ut. Finns liksom inget att tillägga :) Har själv inget skägg men vet av vänner att det finns en marknad och att lägga ut 500 kronor/månad på att hålla skägget i trim verkar inte vara några problem. Så det kommer säkert att gå bra om du hittar rätt kanaler. Inte så insatt i kickstarter. Hur fungerar det om jag vill backa upp din idé? Är det mest en sponsring eller får man produkter eller vad gäller? 1000 pund är ju inte heller så mycket så kanske mest ett smart sätt att marknadsföra produkten bara genom att synas på Kickstarter?
4
2
Hej, Ursakta det sena svaret. Jag har varit ratt upptagen pa sistonde. Om du kikar pa reward-delen vid sidan av kampanjen kan du se de olika produkter som erbjuds som tack for uppbackning. Kampanjen har gatt bra trots ganska smal exponering och jag har natt mitt funding goal. Kickstarter ar absolut ett bra satt att marknadsfora sin ide samt det kan aven vara ett bra satt att generera startkapital. Ha det fint! /Karl

Du måste vara inloggad för att kunna skriva i forumet. för att registrera dig som medlem.