Är min hemsida bra? Vad ska jag göra för att den ska bli bättre?

15
Tjenare, jag bara undrar lite snabbt vad jag kan lägga till/ ta bort på min sida jag gjort. Är den okej som den är eller ska jag lägga till något/ta bort? Tack så mycket, hemsidan kommer vara för ett webdesign företag och jag vill veta om jag gjort ett bra jobb på den. Har bara bild, här är den:



Uppskattar ALL sorts feedback. Tack ;)
1616
4
Kort feedback![br][br]Den e fruktansvärd. Förlåt det ärliga uttrycket. [br][br]Den gröna färgen på inledande bokstäver gör dem nästan osynliga vilket snarare framhäver resten av bokstäverna som obegripliga. Ex "ead more", "eatures", "money today". Färgvalet påminner om x-box, förutom nedanstående kommentar på logotypen.[br]Logotypen påminner mycket om Elgiganten. Att köra samma typografi i logo som i brödtexten är inte att rekommendera. Loggan bör synas ej gömmas. Den bör dessutom kernas.[br]Flikarna i toppen är förstora upptäckte dem sist. Ett under att jag ens förstod att det var flikar. I bottenfliken Privacy policy har du inledande versal men inte på någon av övriga länkar. Försök hålla det konsekvent.[br]Får inget grepp om linjariteten som underlättar en direkt kommunikation.[br]Den gröna bilden i mitten känns overkill. Den säger inte mycket om vad du gör. Referenserna är mer intressanta men för svåra att direkt se.[br][br]Jag hoppas att du tar detta som ett uppriktigt svar och inte nedklankande.[br][br]Med vänliga hälsningar[br][br]Magnus Olsson[br][b]Uddatorp AB[/b]
Må väl!
640
5
Mojo...Du har [b][i]så rätt[/i][/b].  :o[br][br]Om hemsidan är byggd för ett webdesign företag så skulle jag inte köpa aktier i det  :nono[br][br]Starkt att du vågade be om feedback i alla fall. Lyssna på Mojo, han är "allas vår webpolis"  ;)[br][br]MVH[br][br]R[br][br]
1616
4
[quote author=Robaino link=topic=2453.msg9529#msg9529 date=1181518564][br]Mojo...Du har [b][i]så rätt[/i][/b].  :o[br]Lyssna på Mojo, han är "allas vår webpolis"  ;)[br][br]MVH[br][br]R[br][/quote][br][br] Gulp! :o
Må väl!
640
5
[quote author=Mojo link=topic=2453.msg9540#msg9540 date=1181547103][br] Gulp! :o[br][/quote][br][br]Tjena! [br][br]Menade det i en positiv anda  ;)[br][br]MVH[br][br]R[br][br]
1616
4
Hehe! Med Gulp! menade jag att jag då måste bli bättre!  :D[br][br]Ber om ursäkt för OT
Må väl!

Du måste vara inloggad för att kunna skriva i forumet. för att registrera dig som medlem.