Importera pärlor beads

4
Hej!
Jag söker kontakt  med någon som kan hjälpa mig att importera pärlor beads av alla olika sorter.
Har hittat endel men vill få det så billigt som möjligt.
1
Hej![br][br]Jag är också ute på jakt efter att hitta billiga ställen att importera pärlor och tillbehör från. Kanske skulle man kunna gå ihop och importera? Har du hittat några bra och billiga?
8
Då tycker jag att ni skall kontakta en kille som heter Richard han är en tvättäkta importör med bra kontakter i kina hans mail är [email protected] och hälsa att ni fick mailen av  Jesper[br][br]//jesper
109
Hej[br][br]Jag var nyligen på en mässa för pärlor och smycken i hong kong och knöt kontakter med en uppsjö av kinesiska exportörer inom området. [br]Kontakta mig så kan jag säkert hjälpa till.[br][br]
6
Hej,[br][br]Ser att några redan föreslagit import från Kina men jag kan inte låta bli att komma med ännu ett sånt erbjudande.[br][br]Jag sysslar själv med import hjälp och kan erbjuda helhetslösningar med kvalitetskontroller på plats samt frakt.[br][br]Har goda kontakter inom pärltillverkning och kan garanterat hitta de billigaste priserna.[br][br]Hör av dig om du vill veta mer.[br][br]mvh Andreas Andrén[br]www.and-trade.com[br][email protected]
1
Hej!Jag heter Linda Chun Zhou och ursprunligen kommer från GuangZhou i Kina och just nu är min sista år som pluggar detaljhandels program på Dalarna Högskolan. Själv bedrivar jag www.cozofashion.com som säljer smyeckestillbehör och handgjorda smycken. Jag gärnar hjälpa till att handla eller kontakta de kinesiska leverantörna.
Linda Zhou
www.cozofashion.com
[email protected]

Du måste vara inloggad för att kunna skriva i forumet. för att registrera dig som medlem.