Affärsängel sökes

1
Johannes heter jag och driver en Däckverkstad.

Jag söker en affärsängel.

Info:
Jag har blivit sälj agent till ett däck märke som heter "Westlake Sport RS" som är ett drifting däck som är CE-godkänd vilket betyder att det är godkänt att köra det på allmänna vägar och klassas som friktionsdäck (Året runt däck)

jag har ensamrätt på detta däck i sverige och har fått några stora kunder som driftingförare i allstars och Euromaster (Michelin som är sveriges största däck kedja) som vill köpa detta däck, det jag behöver hjälp med att investera är att kunna beställa hem 2 containrar med 640st westlake däck. leveranstiden är cirka 6 veckor per container sen är det tullavgift på 4,5% och moms 25%.

investeringsbeloppet jag söker är 500 000kr eller mer. För att kunna beställa hem 2 containrar och anställa fler personal då jag driver företaget själv, för att gå med stor vinst måste jag sälja i mängder av detta däckmärke. men med stor efterfrågan så är inte det ett problem.

det är ganska brottom då dom stora kunderna har fått offert som är bindande och som väntar tålmodigt att jag ska få fram en investerare/affärsängel så att jag kan beställa hem en contianer och börja sälja.
JN Däckservice - www.jndacskervice.se

Du måste vara inloggad för att kunna skriva i forumet. för att registrera dig som medlem.