Hjälp med företag/platser att sälja på, tack!

1
Hej,

Mitt företag erbjuder fina ekologiska presenter. Jag säljer till privatpersoner på större företag i Stockholms län. Som en popup butik över dagen.
Ganska nystartad och upptäcker att det är svårt att hitta platser att sälja på.
Jag söker hjälp från mitt eget nätverk, samt från ett affärsnätverk där jag är medlem. De ställen jag hittills sålt på är genom kontakter.
Jag har även en presentation som jag mailat och skickat via brev till några företag.
En tanke är att även lämna över presentationen personligen direkt till kontorens receptioner.

Jag kan även rikta in mig på marknader och i anslutning till luchrestauranger och på sikt tänker jag starta en webbutik.

Jag vet att det säljs delikatesser, choklad, smycken, sportkläder på liknande sätt som jag gör. Nu har jag sökt efter dessa företag för att be om hjälp. Ett av dem har jag kontaktat, men ännu inte fått något svar. Vi är inte konkurrerande på något sätt. Om de kan hjälpa mig, så kan jag hjälpa dem med de företag som jag varit på.

Är det någon som vet hur jag ska gå tillväga för att komma igång? Alla företag jag hittills (4st) besökt vill att jag återkommer 🙂

Stort tack för hjälpen!
Kajsa Imagine

Du måste vara inloggad för att kunna skriva i forumet. för att registrera dig som medlem.