Hur säljer man bäst trycksaker?

13
Vi är ett tryckeri med ledig kapacitet som behöver nya kunder.
Att hålla kvalitet, leveranstid, och rimligt pris genererar inte nya kunder som det gjorde förr.

Vi har provat Google och Facebook annonsering med klent resutat.
Tar gärna emot tips på vilka kanaler som ni använt och som gett godtagbart ROI

Jan Axelsson www.trycksaksportalen.se
Jan Axelsson
367
46
Hej Jan! Ta inte illa upp- min synpunkt är välment! Det är sällan som mediaval är den primära åtgärden som är avgörande för försäljningen. Att låta kundämnen själva räkna ut vilken nytta och nöje de har av era produkter är som du märker riskfyllt för omsättningen. [color=#0000ff]En hemsida eller säljsida måste innehålla köputlösande och säljdrivande kommunikation.[/color] Att hålla pris, kvalitet och leveranstider är metoden för att kunder skall komma tillbaka och titta. MVH Imre.R. www.redaktuellt.n.nu
Redaktuellt
9
1
Hej Jan Har ni provat att ha någon på företaget eller anlita firma som ringer och bokar upp möten? Vänliga Hälsningar, Andreas Wåtz Waatz media
✅ Waatz Media
13
Tack för svar, jag förstår vad du menar. Har kollat din hemsida, där finns en del tips ser jag.
Jan Axelsson
9
1
Hej Jag jobbade med att ringa ut åt reklamföretag av trycksaker och jag bokade ca 2-5 möten per dag. Använder ni potentialen i redan sålda kunder? Uppföljning samt fråga vem mer dom känner som skulle behöva era tjänster? Du säger att ni testat Google. Körde ni själva då eller tog hjälp av någon. Om ni körde själva hur gjorde ni? Vänliga Hälsningar Andreas Wåtz Waatz Media
✅ Waatz Media
13
Jag gjorde en Google-annonsen själv. Vi vill helst sälja på nätet då de vanligaste beställningarna är i spannet 500-2000:- och kunderna är vana att göra beställningar online. Mail till befintliga kunder försöker jag göra någotsånär regelbundet. //Jan
Jan Axelsson

Du måste vara inloggad för att kunna skriva i forumet. för att registrera dig som medlem.