Plattform för infosida+annonser

2
Hej, önskar skapa en informativ och inspirerande sida med info om ett vist produktsegment.

Planen är att sälja annonsplatser på sidan till företag som har dessa produkter i sitt sortiment.

Annonsörerna kommer till största del bestå av butiker utanför Sverige, inom Eu.

Jag undrar dock vilken plattform som är bäst och enklast att utgå ifrån.

Önskar en plattform som är så att säga "färdig" enkel att designa upp och börja skapa innehåll.

Har inga tekniska färdigheter utan betalar hellre en månadsavgift för en färdig plattform med support.

Hoppas på råd 🙂
Anonym
Hur tänker du att plattformen ska se ut/fungera? Ska du lägga in produkter som i en webbutik eller ska du skriva artiklar om produkten? Ska annonsörer lägga in annonser eller du som ägare sälja och lägga in annonserna för dem? Ska dem faktureras eller kortbetalning online? Ge oss mer kött, så kanske vi kan hjälpa dig bättre. Din max budget?
4
Har du ingen erfarenhet skulle jag rekommendera att anlita någon, till exempel en webbyrå som oss. :naughty: Annars kan du alltid gå med ett färdigställt tema till WordPress. På ThemeForest hittar du massa teman som har samma ändamål som du är ute efter. Då kan du komma igång under tusenlappen också.
https://mizific.com - Webbyrå I Stockholm
367
46
[color=#0000bb][b]Håller ditt koncept för affiliate marketing?[/b][/color] Då behöver du bara kunna skriva begåvat om ditt favoritämne/produktsegment Kolla t, ex. [b]adtraction [/b]och liknande som sköter hela ruljansen. åt dig. Lycka till!.
Redaktuellt
2
Tack för alla svar! Det handlar om att skriva om produkter, göra en informativ sida, ej sälja produkter. Jag kommer själv sälja annonserna till företag som vill annonsera på min sida. Angående betalning kan både fakturering och kort vara aktuellt. Har tittat på WordPress, blivit tipsad om temat DIVI, funderar på att kolla närmare på detta och sedan hitta en webbyrå som kan hjälpa mig med det jag inte klarar av och även framtida underhåll och korrigeringar. Skulle dock vara skönt med ett färdigt program som man bara enkelt kan designa och börja skriva. Tex som de plattformar som finns för webbutiker eller bloggar. Tekniken bakom är egentligen något jag inte vill lägga tid på då jag inte har speciellt mycket kunskap eller intresse.
Anonym
[url=https://heymo.se]Heymo[/url] kanske hade passat då? Kika på dem.

Du måste vara inloggad för att kunna skriva i forumet. för att registrera dig som medlem.