Säljbolag söker projekt

1
Hej,

Vi är ett litet mindre säljbolag med över 15 års erfarenhet i branschen, söker nu samarbetspartners / projekt
Försäljning, mötesbokningar, marknadsundersökningar är något vi hanterar väldigt bra.

Hör gärna av er om intresse finns.
Med vänlig hälsning,
Antonia Meijer

[email protected]
2
1
Hej. Jag driver liten webbyrå och söker efter säljare som kan leta efter kunder som har behov av webbutveckling tjänster. Är det någonting som ni kan hjälpa med?
2
2
Hej Martin, ingen säljare själv, men råkade se ditt inlägg och ville därför bara passa på att tipsa dig om Brainville :) (www.brainville.com). Här kan du nämligen - helt kostnadsfritt och utan att du förbinder dig till något - lägga ut en annons och snabbt komma i kontakt med duktiga frilansare, ifall att det kunde vara en intressant lösning för dig. Trevlig helg!/Malin
1
1
Jobbar ni även enbart mot provision? I så fall har jag 2 case som kan diskuteras. Med vänlig hälsning /Herwig
2
1
Vi på VattenFRI.se söker säljare för vårt miljövänliga och vattensparande sortiment.
Niclas,
2
1
Hej, Jag och två delägare till mig tänker starta upp 2 säljbolag och möra Telefon, F2F och event försäljning. Vi söker efter samarbetspartners som är seriösa och vill jobba långsiktigt med oss. Det kommer att vara ca 20-25st säljare som kommer att sälja tjänsterna/produkterna uppdelat på 2 kontor, så det kommer säljas en hel del. Idskydd? El? Telecom? Tv? Bredband? Mvh Adementor

Du måste vara inloggad för att kunna skriva i forumet. för att registrera dig som medlem.