Onlinesupport

101
Funderar på att lägga upp en online support på min hemsida. Är det någon som erfarenhet av detta och i så fall vilken respons har ni fått från era kunder?

Är även nyfiken på vad ni själva som kunder tycker om denna tjänst?


Hoppas på svar.


Mvh
Marta
758
1
Jo jag har haft en sådan support i snart 1 år.[br]Förvånadsvärt många som anlita denna tjänst konvertera till kunder.[br]Däremot så blir jag själv ganska nervös, när 3 stycken samtidigt utnyttja tjänsten, samtidigt som det ringer i telefonen, samtidigt som min yngsta grabb tjatar mig i örat.[br]Då tänker jag på tiden före onlinesupporten :vissla
Hälsningar Stefan Förståndet är rättvist fördelat. Alla tycker att dom har fått tillräckligt
101
Tack för ditt svar. [br][br]Hahaha, låter som angenäma problem Stefan  ;-)[br][br]//Marta
2
Hejsan,[br][br]Om du är intresserad av att ha chattsupport online. Så kan jag hjälpa dig med det.[br][br]Tar en liten summa för att installera det på din hemsida.[br][br]Har bra referenser ang. chattsupport.[br][br]Hör av dig för mer info.[br][br][email protected] [br][br]/boyan[br]
355
1
[quote]Funderar på att lägga upp en online support på min hemsida. Är det någon som erfarenhet av detta och i så fall vilken respons har ni fått från era kunder?[br][br]Är även nyfiken på vad ni själva som kunder tycker om denna tjänst?[br][/quote][br]Hör flera samarbetspartners som använder denna typ av tjänster. [br]Många webbhotell har också denna typ av tjänst som one.com och några till.[br]Det jag hör är bara positiva erfarenheter men, som sinnenas teater skriver, se till att du har tid eller någon som kan hantera tjänsten. Svenskar är väldigt pigga på att ta gratis support.
305
2
Jag tycker att själva idén är jättebra men vissa företag som jag har som leverantörer och som har denna funktion är ALDRIG online och det gör att det istället blir en negativ effekt.[br][br]Har du tid så tycker jag definitivt att du ska använda dig av funktionen men om du vet med dig att du kanske kommer vara offline mestadelen av tiden så tycker jag inte att du ska använda dig av den.

Du måste vara inloggad för att kunna skriva i forumet. för att registrera dig som medlem.