slå sig in på marknaden

10
som nytt städbolag känns de som att  man är tvungen att gå ner till skampriser för att slå sig i på marknaden..
tyvärr är de alltid dessa "lågpris" som vinner nästan alla jobb.. och inte helt ovanligt att dom missköter sig, fakturera för 5 tim men är där 1 tim och snyggar till de värsta så att inte kunden skall märka.. så blåser dom alla kunder..
det värsta är att de verkar inte komma ut...

har ni tips hur man slår sig in utan att sänka sig till 100 kr timmen
hur bevisar man att man är ärligare och seriösare innan dom har upplevt det..
genom marknadsföring och offfert
2066
2
Mitt intryck är att personlighet och engagemang är viktigt, så länge vi pratar om mindre företag och inte stora upphandlade uppdrag.[br]Ställ dig själv frågan vad du gör bättre än de billiga företag som tar 100:-/h och varför det är värt att betala mer för dina tjänster. När du själv kan svara på frågan, formulera det på ett sätt som låter vettigt för kunden.
Med vänliga hälsningar,
Jonathan
16
Hej![br][br]Intressant att du skriver detta, jag arbetar med att skapa affärsmöjligheter åt mina kunder och det är precis ett av detta problem vi har hittat en lösning på.[br][br]Du kan kontakta mig på niklas(a.t)brightsales.se så kan vi diskutera detta.[br][br]//Niklas
10
då må va duktig på mycket.. men man har du ens vart inne på någon lokalvårdsfirmas hemsida och tittat!!!!!!???? :roll:

Du måste vara inloggad för att kunna skriva i forumet. för att registrera dig som medlem.