Nätverk och uppdrag via Facebook

5
Hej,
Är det någon som känner till om det finns någon grupp/nätverk på Facebook där köpare och säljare inom olika tjänsteområden kan hitta varandra? Själv arbetar jag med olika tjänster inom bl a administration på distans och vill gärna komma i kontakt med fler uppdragsgivare.
Tacksam för alla tips och förslag.
Assistent Online; www.assistentonline.com
117
Skulle också vara väldigt intresserad av detta! Säg till om du får reda på något, måste inte vara facebook...
5
>Johan det jag har hittat så här långt är dels en grupp på Facebook som heter "Freelancebank1, Sverige" med över 5000 medlemmar(yrkesgrupper: fotografer, ljudtekniker, tekniker, producer, producenter, produktionsledare, programledare, musiker, dansare, produktionsassistent, modeller m fl)...den fungerar precis som jag skulle vilja att det gör inom mitt tjänsteområde, snabba ryck och specificerat exakt vad uppdragsgivaren söker... ofta med rätt kort varsel. Tiden och att det är snabba beslut är väl det som "finessen" med sociala medier :-) just den här gruppen är inte riktigt min bransch, men du eller nån annan här kanske har nytta av att gå med där. Sen finns det en sida på Facebook som heter "Dolda jobb"...kan vara värt och kolla in också, den har ingen speciell inriktning på vissa yrkesgrupper utan riktar in sig mer brett, så där kanske det dyker upp nåt. Hoppas nån mer delar med sig av tips, under tiden fortsätter jag att leta runt och återkommer om jag hittar nåt mer//
Assistent Online; www.assistentonline.com
25
Jag är också intresserad.....
Tony S www.varmlandbusiness.se [email protected]
5
Sök tex på AFFÄRSNÄTVERK så dyker en del upp. Annat på nätet är http://www.bizmakebiz.se/Login/Default.aspx

Du måste vara inloggad för att kunna skriva i forumet. för att registrera dig som medlem.