Reklamblad

18
2
Hej,

Jag hade tänkt göra lite reklamblad och sälja reklamplatser till andra företag så jag slipper betala så mycket för detta. Billig och bra marknadsföring. Men frågan är, vet ni vart man får tag i dom bästa reklambladen, är det hos den lokala tryckeri firman eller är det någon som känner till någon bra hemsida? Tacksam för hjälp.

Tack på förhand!
Simon Nordstrand FCC - First Class Cleaning [email protected] www.fccservice.se Grytan [email protected] www.grytan.org
3
Hej. Var in på din hemsida men kan inte hitta några kontaktuppgifter? Vart finns ni? MVH Henrik Svedlund
3
Hej. Var in på er hemsida men kunde inte hitta några kontaktuppgifter till ert företag. Vart finns ni?
18
2
[quote="Kocksa" post=44794]Hej. Var in på er hemsida men kunde inte hitta några kontaktuppgifter till ert företag. Vart finns ni?[/quote] Tack för upplysningen! Vi finns i Kalmar och jobbar runt om i stora delar av länet.
Simon Nordstrand FCC - First Class Cleaning [email protected] www.fccservice.se Grytan [email protected] www.grytan.org
3
Hej. Jag har en mycket bra kontakt i Kalmar som löser detta åt dig. Jag mailar dig hans kontaktuppgifter.
18
2
[quote="Kocksa" post=44807]Hej. Jag har en mycket bra kontakt i Kalmar som löser detta åt dig. Jag mailar dig hans kontaktuppgifter.[/quote] Vad perfekt! Det tackar jag så hemskt mycket för.
Simon Nordstrand FCC - First Class Cleaning [email protected] www.fccservice.se Grytan [email protected] www.grytan.org

Du måste vara inloggad för att kunna skriva i forumet. för att registrera dig som medlem.